Zarządy czternastu Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia po podjęciu decyzji przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego dotyczącą likwidacji 17 spółek Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia, wspólnie zaapelowały, by wprowadzania zmian także w systemie mediów publicznych odbywało się z poszanowaniem i w granicach obowiązującego prawa.
Absolutnym liderem lubelskiego rynku radiowego pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Lublin).
2 lutego br. o godzinie 19.00 w Studiu Muzycznym Radia Lublin wystąpi zespół Kobranocka. Wydarzenie będzie można śledzić w sieci za pośrednictwem transmisji video.
Pozycję lidera na lubelskim rynku radiowym umocniło Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Lublin).
Nowym liderem lubelskiego rynku radiowego jest Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. (Lublin).
Nowym liderem lubelskiego rynku została Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2015 r. do 31 października 2015 r. (Lublin).
Radio RMF utrzymuje pozycję lidera w Lublinie – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r. (Lublin).
Radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera w Lublinie – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2014 r. do 28 lutego stycznia 2015 r. (Lublin).
Pozycję lidera w Lublinie utrzymało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2014 r. do 31 stycznia 2015 r. (Lublin).
Nowym liderem lubelskiego rynku jest Trójka – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (Lublin).
Nowym liderem lubelskiego rynku radiowego zostało Radio Zet – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2014 r. do 30 listopada 2014 r. (Lublin).
Nowym liderem lubelskiego rynku radiowego jest Radio Zet – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 września 2014 r. (Lublin).
Nowym liderem rynku radiowego w Lublinie jest Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. (Lublin).
Radio RMF FM zachowało pozycję lidera w Lublinie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2014 r. do 31 lipca 2014 r. (Lublin).
Pozycję lidera na lubelskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Lublin).
Radio RMF FM awansowało na pozycję lidera w Lublinie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2013 r. do 28 lutego 2014 r. (Lublin).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.