Polska Press Grupa przygotowała II edycję interaktywnej, profilaktycznej serii „Otwórz się na pomoc”, tym razem skupiającej się na uzależnieniu od alkoholu wśród dzieci i młodzieży. I edycja projektu poświęcona była uzależnieniu od komputera i Internetu.
Stanowisko redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Presse) obejmie Wojciech Wybranowski. Adam Pawłowski rozstaje się z wydawnictwem za porozumieniem stron.
Jak podaje serwis internetowy RPO, Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uwzględnił wniosek Rzecznika Praw Obywatelskich o wstrzymanie wykonania decyzji Prezesa UOKIK w sprawie koncentracji – przejęcia przez PKN Orlen spółki Polska Press.
[ANALIZA] Zakup przez PKN Orlen spółki Polska Press nie jest ani zaskoczeniem, ani też dobrą wiadomością dla rynku mediów. To rozpoczęty proces repolonizacji mediów, dokonywany nie przez sam rynek, ale przez państwowy podmiot. Można się spodziewać, że proces ten wcale na tej jednej spółce się nie zakończy.
Czy Polska Press wykonało decyzję warunkową z 2013 roku dotyczącą przejęcia Mediów Regionalnych? Urząd rozpoczął postępowanie i przeprowadził kontrolę.
Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 r. zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.
Studio ViVi24 mieści się w siedzibie Polska Press przy ul. Domaniewskiej 45 w Warszawie i jest pierwszym z sieci studio video, które spółka planuje uruchomić na terenie kraju.
"Budżet alert", projekt Polska Press Grupy, znalazł się w gronie 124 projektów z całej Europy, które będą współfinansowane przez Google w ramach drugiej tury programu DNI (Digital News Initiative).
Wiktor Pilarczyk, dotychczasowy Prezes Biura Reklamy Polska Press Grupy, objął stanowisko Prezesa Oddziału Polska Press w Gdańsku. Zastępuje na tym stanowisku Tomasza Niskiego, który rozstał się ze spółką.
Paweł Kossek, dotychczasowy dyrektor biura reklamy internetowej, przejmuje zarządzanie wszystkim strukturami reklamowym spółki i zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Biura Reklamy Polska Press Grupy.
Przeagencja (należąca do Polska Press Grupy) zmienia się w Truly (#TrulyAgency). Wraz z nową nazwą agencja wprowadza model rozliczania się za efektywność tworzonych kreacji oraz kampanii przygotowywanych dla klientów.
Polska Press Grupa uruchomiła nowy serwis - Sportowy24.pl. Centralną stronę portalu wzmacniają odnowione regionalne serwisy sportowe na stronach 18 dzienników oraz piłkarski serwis Gol24.pl.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.