Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
Pięć regionów i jeden cel - promocja kraju wśród Austriaków i Szwajcarów. Kampania “Poland Soul Travel” Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej przybliża mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia, wpisując się w trend turystyki w duchu slow.
Burda Digital Lab (należąca do Burda International Polska) na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej organizuje pierwsze Turystyczne Mistrzostwa Blogerów.
PKP Intercity rozpoczyna współpracę z Polską Organizacją Turystyczną. Partnerzy podpisali porozumienie w zakresie promocji polskiej turystyki. Wspólnym celem jest wsparcie rozwoju usług turystycznych i polskiego transportu kolejowego.
„ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny.
„ale POLSKA!” – pod takim hasłem ruszyła miesięczna kampania internetowa promująca 11 najciekawszych miejsc turystycznych Polski: laureatów cyklicznego konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny.
Podczas obchodów Światowych Dni Turystyki w Katowicach jakie miały miejsce 25 Października, Michał Łukasiewicz – producent i prezenter programu "Pojechany Łikend" w TVN Turbo, został nagrodzony za zasługi dla rozwoju turystyki w 2011 roku.
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła pierwszą od lat kampanię promującą Polskę jako destynację turystyczną na kluczowych rynkach Europy: w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.
Dziennikarze Radia PLUS Zielona Góra otrzymali główną nagrodę w konkursie organizowanym przez Ministerstwo Środowiska za najlepszy materiał radiowy o charakterze edukacyjno-informacyjnym w zakresie ekologii.
AM Art-Media Agencja PR podpisała z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego “Teraz Polska” list intencyjny, dotyczący pomocy przy obsłudze medialnej III edycji konkursu “Teraz Polska Promocja”.
Od 26 lipca na antenie TVP2 w każdą niedzielę o godz. 13.35 emitowany jest program „Piękniejsza Polska”. W każdym odcinku prowadząca Bożena Szwarc będzie zabierała widzów w podróż po Polsce.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań zareklamują się podczas „The New Poland” w CNN.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłosiło listę projektów nominowanych do głównych nagród w konkursie „Polska pięknieje – 7 cudów Funduszy Europejskich”. Spośród 137 zgłoszeń kapituła konkursu nominowała 20 projektów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.