Widownia szóstego sezonu serialu Telewizji Polsat, który jest emitowany w czwartki, od 3 września br. o godzinie 21.05, osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności i rośnie z odcinka na odcinek. Pierwsze trzy odcinki nowego sezonu obejrzało średnio niemal 2 mln osób (dane: NAM).
Jak podkreśla spółka Cyfrowy Polsat w komunikacie przesłanym, redakcji portalmedialny.pl, firma oraz jej grupa kapitałowa działają stabilnie, zgodnie z planem i w normalnym trybie operacyjnym. Sytuacja, o której w ostatnich tygodniach rozpisują się media, zdaniem spółki nie ma wpływu na działalność operacyjną i finansową spółki i grupy kapitałowej.
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
Telewizja Polsat, Fundacja Polsat oraz Polsat Media wspierają powodzian przeznaczając wszystkie wpływy z reklam podczas emisji specjalnego bloku reklamowego „Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!” oraz przychody ze zbiórek prowadzonych przez Fundację Polsat. Do tej pory zebrano blisko 5 mln zł.
Telewizja Polsat i Fundacja Polsat zaplanowały na sobotę o godz. 18:40 tuż przed „Wydarzeniami” emisję specjalnego bloku reklamowego, z którego cały dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym w powodzi.
Festiwal Weselnych Przebojów po raz kolejny odbędzie się w Mrągowie. Na wydarzeniu wystąpią, m.in. Skolim, Cleo, Michał Wiśniewski, Piękni i Młodzi, Classic, Sławomir & Kajra oraz Boys. Transmisja wydarzenia w Polsacie.
25 lipca br. kanały Polsat Sport ruszają z obsługą Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Kilkudziesięcioosobowy zespół dziennikarzy, wydawców i reporterów pracować będzie zarówno w Paryżu, jak i w Warszawie. Kanały Polsat Sport, Polsat News oraz portale Interia i Polsatsport.pl będą przekazywać najważniejsze informacje oraz publicystykę sportową.
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia.
Program publicystyczny Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” w pierwszym, wiosennym sezonie oglądało średnio milion widzów. Stacja zapowiada kontynuację formatu.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.