11 czerwca br., w ramach organizowanego w Sulejówku IX Biegu Marszałka, już po raz czwarty, odbędą się „Mistrzostwa Polsat News – DO BIEGU GOTOWI!”, w których biorą udział pracownicy Telewizji Polsat, Cyfrowego Polsatu i firmy Polkomtel.
Polkomtel, operator sieci Plus wchodzący w skład Grupy Cyfrowy Polsat, buduje pierwszą w Polsce komercyjną sieć LTE-Advanced z prędkością Internetu do 300 Mb/s.
Polkomtel (Grupa Kapitałowa Cyfrowego Polsatu) analizując modele kosztowe dalszego rozwoju sieci oraz usług dla klientów, podjął decyzję, że bardziej opłacalne i efektywne, a jednocześnie zapewniające najwyższą jakość usług będzie rozwijanie sieci na częstotliwościach innych niż 800 MHz.
Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o., operatora sieci Plus, cztery wakacyjne serwisy tematyczne: Wakacje, Przystanek Samsung, Wakacyjne Gadżety oraz Kino Letnie.
Firmy Polkomtel i Ericsson wspólnie przeprowadziły test agregacji trzech pasm częstotliwości w standardzie LTE-Advanced i uzyskały aż 450 Mb/s prędkości pobierania danych.
Polkomtel, w odpowiedzi na zaproszenie do składania uwag do będącego w trakcie realizacji projektu „Internet dla Mazowsza” oraz opublikowanego na jego stronie wykazu miejscowości wybranych do pokrycia siecią NGA, poinformował Zarząd Województwa Mazowieckiego o własnych inwestycjach na obszarze Mazowsza.
Agencja Scholz & Friends zwyciężyła w trwającym od listopada przetargu na obsługę marki Plus w zakresie obsługi strategiczno-kreatywnej i realizacji kampanii 360.
Ericsson podpisał umowę z firmą Polkomtel na wdrożenie nowej platformy Next Generation IN-Prepaid oraz na utrzymanie istniejącej platformy NGIN-Postpaid. Oba rozwiązania bazują na systemach Open Cloud SDF.
Polkomtel ocenił jako pozytywny fakt ogłoszenia przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej aukcji na rezerwacje częstotliwości z zakresów 800 i 2600 MHz.
Agencja mediowa Codemedia - współwłaściciel spółki TradeTracker Poland - wygrała zorganizowany przez spółkę Polkomtel przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych.
Dane za I kwartał potwierdzają utrzymanie przez Polkomtel pozytywnego trendu przedstawionego w wynikach za ubiegły rok: EBITDA jest ponad 30% wyższa niż u konkurentów, spółka może pochwalić się najwyższym ARPU, a sieć Plus jest liderem na rynku klientów kontraktowych.
Andrzej Serdiukow został dyrektorem operacyjnym spółki FILM POINT GROUP. Utworzona przez Platformę Mediowa Point Group spółka ma pozyskiwać środki od prywatnych inwestorów na finansowanie wybranych projektów filmowych.
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.