11.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. 
01.12.23, 12:25
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry w wyniku przetargu przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla marki Miele została podjęta w drodze przetargu.
25.10.23, 19:10
| reklama & PR » informacje
Kiedy dorosnę… Kampania Fundacji DKMS wspiera dzieci w walce z nowotworami krwi
Wystartowała kampania fundraisingowa Fundacji DKMS prowadzona pod hasłem: „Kiedy dorosnę…”, której celem jest wsparcie dzieci w walce z nowotworami krwi i zapewnienie im szansy na spełnianie marzeń oraz aspiracji w już zdrowym, dorosłym życiu.
17.10.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
Masz to jak… w Żabce! Sieć handlowa z kampanią o franczyzie
W październiku br. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji firma przygotowała kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pod hasłem „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.
15.09.23, 14:34
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Trośniak awansuje w Performics na Business Directora
Bartłomiej Trośniak, dotychczasowy Senior Business Integration Manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics, awansował na stanowisko Business Directora.
26.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Carrefour komunikację i konkurs dla młodych
Do 31 sierpnia br. użytkownicy TikToka mogą wygrać jeden z iPhone’ów 14, które Carrefour przygotował dla nich w konkursie #GotowiNaZmiany.
10.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Magiczny świat różnorodności. Samsung promuje telewizor The Frame
W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame, marka Samsung postawiła na nowe podejście do komunikacji. Kampania została osadzona w magicznym, bajkowym świecie, po którym odbiorców oprowadza Alicja w Krainie Czarów. 
22.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Startuje kampania promująca telewizory Samsung i cashback
19 września br., firma Samsung rozpoczęła kampanię wspierającą promocję cashback, Excellence Line. Kupując te produkty można zyskać do 4 tys. zł zwrotu na konto. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.
20.09.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej
Getin Bank ruszył z kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z oprocentowaniem do 8 proc. w skali roku.
10.08.22, 15:15
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Marka Alfa Romeo lokuje samochód w programach Roberta Makłowicza
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis).
08.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Piękno na Twoich zasadach. Kampania rekrutacyjna Avon
Przynależność do społeczności, elastyczność, dodatkowe pieniądze – pod takimi hasłami AVON promuje pracę swoich Konsultantek. Marka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną „Piękno na Twoich zasadach” („Beauty Your Way”).
05.06.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Fundacja DKMS w przetargu wybiera Starcom i Performics
Agencje mediowe Starcom i Performics, nalażące do Publicis Groupe, wygrały w przetargu mediowym Fundacji DKMS.
19.04.22, 09:18
| reklama & PR » informacje
Performics obsłuży markę Naturell
Performics, agencja marketingu efektywnościowego, rozpoczyna współpracę z marką Naturell (USP Zdrowie).
23.11.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
OBI rozszerza zakres współpracy z Performics
OBI, sieć sklepów remontowo-budowlanych, rozszerza współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) w zakresie performance marketingu i SEM. Do tej pory Performics był odpowiedzialny za działania Paid Social.
30.09.21, 16:30
| reklama & PR » informacje
CREATE! by OBI. Premiera submarki od OBI z pomysłami na wnętrza i meble
Sieć sklepów remontowo-budowalnych OBI wprowadza nową submarkę CREATE! by OBI w której mają pojawiać się pomysły i projekty wnętrz, mebli i zestawów do samodzielnego zrobienia. Markę promuje nowa platforma kreatywna „1000 pomysłów na dom”. Kampania ruszyła 29 września br. Realizują ją wspólnie agencje Publicis Groupe oraz agencja ABC4Brands.
22.08.21, 15:05
| reklama & PR » informacje
Getin Bank podkreśla w kampanii najwyższą jakość obsługi
Getin Bank ruszył z kampanią marketingową kredytu gotówkowego w nowym formacie reklamowym. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia br. i obejmuje TV oraz Internet. W ramach niej, przygotowane zostały m.in. spoty reklamowe oraz szereg działań w Internecie. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
09.06.21, 12:11
| reklama & PR » informacje
Getin Bank wybiera Spark Foundry i przedłuża współpracę z Performics
Agencja Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics.
21.05.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe Polska został hubem digitalowym koncernu Stellantis w naszym regionie
Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, będzie odpowiadał za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis. Obsługą Stellantis na rynki Polski, Węgier, Czech, Słowacji i Serbii zajmą się eksperci z agencji Starcom, Performics i Leo Burnett.
21.12.20, 19:30
| reklama & PR » informacje
Performics zwycięzcą przetargu na regionalną obsługę kampanii searchowych P&G
Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) do obsługi kampanii SEM.
05.11.20, 19:53
| reklama & PR » informacje
Clarins Everlasting. Kampania serii kosmetyków marki Clarins
Trwa kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy