22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
26.02.24, 14:03
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard wygrała przetarg Frito Lay Poland
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką z portfolio firmy PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
08.09.23, 12:05
| reklama & PR » informacje
Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak. Marka Lay’s rusza z nową akcją
„Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak” - pod takim hasłem wystartowała kampania Lay's. W najnowszej kampanii zaprezentowano konsumentom jak ogromne znaczenie ma wysokiej jakości surowiec dla powstania smaku chipsów. Działania reklamowe potrwają do 31 października b.r.
22.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
100% smaku, 0% cukru – Mirinda Free i 7UP Free trafiły do sprzedaży
PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free, pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.
22.04.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rockstar. Przejmij scenę. Nowe pozycjonowanie marki Rockstar Energy Drink
Rockstar Energy Drink (PepsiCo), marka napojów energetycznych, rozpoczyna globalną strategię, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny.
02.03.21, 12:01
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń obsłuży markę Rockstar
Agencja Przestrzeń w wyniku przetargu będzie odpowiadać za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 r.
24.04.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Mirinda – MIX-IT w nowych smakach
Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych. W tym sezonie w dystrybucji pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT. 
18.02.19, 12:08
Marki Mirinda i 7UP w portfolio Digital Kingdom
Agencja Digital Kingdom po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę digital dwóch marek z portfolio PepsiCo Polska. 
23.09.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Od września jest dostępna limitowana edycja opakowań Pepsi Vintage
PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań.
04.09.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Doritos już w Polsce. Pepsico zapowiada silną promocję marki
Marka chipsów kukurydzianych Doritos zadebiutowała w Polsce. Doritos, jeden z kluczowych brandów firmy PepsiCo, adresowany jest do młodych dorosłych. Markę ma podkreślać hasło Doritos: #FOR THE BOLD. 
07.05.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Debiut Lemon Lemon z szerokim wsparciem reklamowym
W kwietniu br. ruszyły szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP (lemoniada z bąbelkami). 
17.01.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy obsłuży digital marki Rockstar
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.
27.02.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital wygrywa obsługę marki Star
Koncern PepsiCo rozstrzygnął rozpisany w styczniu br. przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Star. Deloitte Digital została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji.
15.05.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital z aktywacja dla marki Mirinda z udziałem influencerów
Agencja Deloitte Digital CE i PepsiCo rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia br. wejdzie do stałej sprzedaży. Wezmą w niej udział znani YouTuberzy.
29.03.16, 11:30
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE obsłuż w digitalu marki z portfolio PepsiCo
Agencja Deloitte Digital CE wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań digitalowych dla marek z portfolio napojów gazowanych PepsiCo.
28.01.16, 20:30
| reklama & PR » informacje
PepsiCo przedłuża umową z agencją Questia
Questia Communications Management Consultants trzeci rok z rzędu będzie wspierać PepsiCo w obszarze komunikacji korporacyjnej.
26.01.16, 11:40
| reklama & PR » informacje
PepsiCo Poland wybiera Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew oraz Lipton Ice Tea.
11.06.15, 18:00
| reklama & PR » informacje
PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów
9 czerwca br. PepsiCo ogłosiło, że na mocy zawartej umowy zostało sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów. Wiodące światowe marki tj. Lay’s, Gatorade i Pepsi będą oficjalnymi markami rozgrywek.
21.02.15, 18:36
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania marki Cheetos
Należąca do koncernu PepsiCo marka Cheetos (chrupki kukurydziane), wprowadza nową tematyczną edycję chrupek Cheetos Potwory. Składają się na nią trzy nowe warianty Cheetos: Wampiry, Szkieletory i Demony. Każdy wariant to inny smak a także kształt, nawiązujący do estetyki kina grozy.
02.01.15, 16:11
| reklama & PR » informacje
Trwa karnawałowa kampania PepsiCo
Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.