W aktywność branżową zaangażowało się formalnie pierwsze wydawnictwo specjalistyczne. W ostatnich latach PWN rozwija kategorię publikacji obejmującą komunikację społeczną, marketingową i public relations. Dlatego też firma dołącza do społeczności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jako oficjalny członek wspierający.
1 kwietnia br. trzy spółki wydawnicze PWN: Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Szkolne PWN oraz PZWL Wydawnictwo Lekarskie połączyły swoje struktury i stały się jednym podmiotem.
Żyjemy w erze, w której to klient kontroluje proces zakupu. Dobra wiadomość jest taka, że ci którzy rozumieją nową rzeczywistość, mogą przekuć tę wiedzę w sukces. David Meerman Scott w książce „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach” pokazuje, jak dostosować system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku.
Z początkiem roku Grupa PWN zaprezentowała nowość na rynku wydawniczym - animowane okładki książek. To nietypowe i innowacyjne rozwiązanie ma przyciągnąć uwagę i zainteresować czytelników premierowymi tytułami wydawcy.
Nowy portal „Myśleć” powstał jako inicjatywa redakcji humanistyczno-społecznej Wydawnictwa Naukowego PWN. Jego celem jest popularyzacja nauki z obszaru filozofii, socjologii, historii, psychologii i pedagogiki.
17 grudnia br. poznaliśmy Laureatów konkursu „Projekt Roku – Polski Konkurs Graficzny” (edycja 2010/2011), który po raz pierwszy zorganizowało Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
W piątek, 21. października Polskapresse rozpoczyna bezpłatną kolekcję "Vademecum Pacjenta" z praktycznymi poradami w zakresie profilaktyki medycznej i diagnostyki.
Książka "Dziewczynka w zielonym sweterku" autorstwa Krystyny Chiger i Daniela Paisnera opowiada historię ośmioletniej Żydówki, która czas wojny spędziła w lwowskich kanałach.
Od kilku dni działa już wersja beta internetowej platformy iTranslate4.eu. To automatyczny, bezpłatny translator umożliwiający tłumaczenia tekstów na wszystkie najważniejsze języki. Projekt wspiera Komisja Europejska.
Agencja Go Culture. Komunikacja dla kultury rozpoczęła realizację kampanii - dyskusji na temat postaw, wartości i autorytetów. Działania mają jednocześnie ma na celu zwrócenie uwagi na premierę najnowszej książki Władysława Bartoszewskiego "Pod prąd".
Do zespołu agencji Netizens Peppermint dołączyła Marta Spychalska, która objęła stanowisko copywritera i tym samym dołączyła do działu kreacji w biurze warszawskim.
Od kwietnia br., produkty zamówione w Merlin.pl można bezpłatnie odbierać w księgarniach PWN. Przesyłki będą dostępne w wybranych placówkach PWN w 7 największych miastach w kraju.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.