Jak podał "Dziennik", informacyjny kanał telewizji publicznej nie zostanie zlikwidowany, co jest zasługą Sojuszu Lewicy Demokratycznej. PiS zapowiedział poparcie ustawy, ale tylko gdy warunki partii Jarosława Kaczyńskiego zostaną spełnione.
W styczniu 2008 na liście ekspertów Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, spośród których PISF wyłania komisje oceniające projekty znalazło się co najmniej kilka osób, które są podwładnymi dyrektor Instytutu i krewnymi członków jego dotychczasowej Rady.
Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.
Wiosenna ramówka kanału 13TH STREET Universal wypełniona została premierowymi odcinkami popularnych serii. Pojawią się także kontynuacje dobrze już znanych widzom seriali.
Agencja Fastline Advertising & Interactive przeprowadza rebranding spółki energetycznej Centrozap. Odtąd firma będzie działać pod brandem Ideon. Agencja stworzyła nową nazwę, logotyp i brand visual Ideonu.
PLANETE+ DOC poszerza zasięg - w tym roku po raz pierwszy odbędzie się równolegle w Warszawie i we Wrocławiu, a w ramach „weekendu z festiwalem PLANETE+ DOC” także w 22 innych miastach w Polsce.
Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.
Koszulki z autografami polskich (i nie tylko) gwiazd Bundesligi do wygrania przygotował kanał Eurosport 2 w swoim konkursie na Facebooku „Głos Kibica Bundesligi”.
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.
Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.
Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na podstawie uchwały KRRiT podjął decyzję o nałożeniu na Warszawską Prowincję Redemptorystów - nadawcę programu Radio Maryja - kary za łamanie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie emisji reklamy ukrytej.
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.
Na antenie radiowej Jedynki od 2 kwietnia rusza specjalny konkurs związany z 16. Piknikiem Naukowym Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Nagrodą główną będzie radio cyfrowe.
Sprzedaż książek na Allegro stale rośnie, a trwająca właśnie kampania serwisu pod hasłem "Allegro - ciekawsza strona książek", zachęca kolejnych czytelników do odwiedzenia kategorii „Książki i Komiksy“.
„Tu odkryjesz świat atrakcji“ – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. ruszyła urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.