12.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
28.07.23, 12:23
| reklama & PR » informacje
Ekstraklasa gra dalej z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO
Ekstraklasa SA będzie dalej współpracować z Partnerami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym, z którymi zawarła nowe umowy sponsorskie. W efekcie bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka LOTTO partnerem głównym ligowych rozgrywek.
25.05.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Rodzina sprawdza się w działaniu. Kampania 360 PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski ruszył z kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To już kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.
06.03.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kluczowe decyzje. Spot PKO Banku Polskiego w reżyserii Tomasza Bagińskiego
PKO Bank Polski rozpoczyna emisję spotu wizerunkowego. Do jego stworzenia zaproszony został nominowany do nagrody Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński, Platige Image. W postać przewodnika po decyzjach wcielił się aktor Adam Cywka. W spocie pojawił się też Maciej Musiał, który będzie twarzą komunikacji skierowanej do klientów młodych. 
28.01.18, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Serwis iPKO umożliwia już rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Nowy wniosek dostępny w serwisie iPKO pozwala na jednoczesną rejestrację firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz otwarcie rachunku firmowego w PKO Banku Polskim. 
03.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu jak i kultury – wynika z badania Sponsoring Monitora 2016.
11.11.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mini Ratka PKO Banku Polskiego ze świąteczną kampanią
Pod hasłem „Mini Ratka łączy na święta” PKO Bank Polski rozpoczął nową kampanię marketingową pożyczki gotówkowej.
04.09.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Dużo za zero. Kampania PKO Banku Polskiego
W PKO Banku Polskim ruszyła kampania konta dla młodych pod hasłem „Dużo za zero".
06.11.15, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego
1 grudnia br. Marta Konopka, dotychczasowy dyrektor biura zarządzania marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego.
29.01.15, 11:36
| internet » informacje
PKO Bank Polski obsłuży klientów także na Facebooku
PKO Bank Polski uruchomił pierwszą w Polsce dedykowaną aplikację do obsługi zapytań i reklamacji klientów na Facebooku. Aplikacja została przygotowana na zlecenie Banku przez agencję Mint Media we współpracy z działem IT Banku.
22.01.15, 09:15
| reklama & PR » informacje
Mint Media wesprze PKO Bank Polski w social mediach
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg i kontynuuje współpracę z PKO Bankiem Polskim. Agencja będzie odpowiadała m.in. za obsługę mediów społecznościowych i monitoring internetu.
19.11.14, 20:31
| reklama & PR » informacje
Postaci Cartoon Network na kartach płatniczych dla dzieci
Postaci z seriali Cartoon Network, pojawiły się na kartach przedpłaconych PKO Banku Polskiego dostępnych dla dzieci poniżej 13. roku życia w ramach oferty PKO Junior.
10.04.14, 18:10
| reklama & PR » informacje
OS3 z grą dla PKO Banku Polskiego
OS3 na zlecenie PKO Banku Polskiego zrealizowała interaktywną grę planszową „Przygody z Lokatką". 
04.10.13, 13:01
| internet » informacje
Nowy portal edukacyjnno-poradnikowy PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski uruchomił portal Bankomania, który nawiązuje do drukowanej wersji kwartalnika dla klientów „Poradnik Bankowy”. Portal ma stanowić codzienne źródło informacji i porad na tematy finansowe.
15.04.13, 08:43
| reklama & PR » informacje
Nowa odsłona kampanii PKO Banku Polskiego
11 kwietnia br. wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Tym razem Szymon Majewski z mieszkańcami Afryki przekonują do usług płatności mobilnych. Spot został wyprodukowany przez Film Reaktor. 
17.03.13, 17:19
| reklama & PR » informacje
OS3 dla PKO Banku Polskiego
OS3 multimedia tworzy spoty dla PKO Banku Polskiego.
10.09.12, 11:34
| reklama & PR » informacje
WALK Events dla PKO Banku Polskiego
WALK Events został wyłoniony na drodze przetargu jako jedna z pięciu agencji do obsługi eventowej PKO Banku Polskiego. Umowa została podpisana na okres dwóch lat. W ramach współpracy agencja będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania koncepcji oraz realizacji wydarzeń specjalnych, zarówno o charakterze wewnętrznym, jak i promocyjnym.
26.04.12, 08:38
| internet » informacje
Agencja K2 zaprojektowała serwis SKO
Serwis bankowości elektronicznej adresowany jest do dzieci uczestniczących w programie Szkolnych Kas Oszczędności, prowadzonym przez PKO Bank Polski.
23.01.12, 18:02
| reklama & PR » artykuły
Od dyskontu do supermarketu. Rebranding Biedronki
Czy w rebrandingu Biedronki chodzi tylko o zmianę logo? - zastanawia sie w swoim artykule Jarosław Filipek, Prezes Zarządu CODES Strategie.
15.01.12, 23:49
| reklama & PR » artykuły
Powody zmiany nazwy. Naming jako element tożsamości korporacyjnej.
Zmiana nazwy to bardzo poważna decyzja biznesowa i pociągają za sobą wiele konsekwencji. Zmiana taka jest albo wynikiem rozwoju i nowej strategii firmy, albo koniecznością biznesową - pisze w swoim artykule Jarosław Filipek, Dyrektor Generalny ANAGRAM.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Polecamy