15.05.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Rezi twarzą kampanii smartwatcha Huawei Watch 4 Pro Space Edition
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
18.08.23, 08:59
| reklama & PR » informacje
Huawei Cloud Polska wybiera Ogilvy PR
Firma Huawei Cloud Polska działająca w obszarze rozwiązań chmurowych na świecie, została klientem Ogilvy PR.. Agencja odpowiada za kampanię wprowadzającą markę na polski rynek, budowanie jej świadomości i dbanie o wizerunek firmy w Polsce.
26.07.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Huawei CBG Polska przedłuża współpracę z Ogilvy PR i poszerza ją o działania influencer marketingu
Huawei Consumer Business Group Polska przedłużyło umowę z Ogilvy PR na usługi public relations. Agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych globalnego lidera technologicznego od 2019 r.
10.10.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Ogilvy PR Poland pracuje dla Target PRO
Polski oddział międzynarodowej agencji doradztwa komunikacyjnego Ogilvy PR Poland rozpoczął współpracę z Target PRO.
13.05.22, 11:50
| reklama & PR » informacje
Gerber Organic Plant-tastic.100% roślinnych dań dla najmłodszych w kampanii marki Gerber
Gerber stworzył linię 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Debiut na rynku wspiera kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic.
02.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Grey Group Poland pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne
Grey Group Poland kontynuuje działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). Celem współpracy jest pozyskanie dla fundacji finansowania z 1% podatku oraz przełamywanie tabu jakim jest umieranie. Tematem tegorocznej kampanii jest wartość jaką niesie za sobą „spokojne umieranie”. Spot został przygotowany przez agencję Grey.
27.04.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Gorenje klientem Ogilvy PR Polska
Gorenje, europejski producent sprzętów gospodarstwa domowego, rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe)w zakresie komunikacji brand PR.
20.04.22, 10:22
| reklama & PR » informacje
Hisense będzie dalej współpracować z Ogilvy PR Polska
Hisense, producent sprzętu RTV i AGD, przedłuża współpracę z agencją doradztwa komunikacyjnego Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe) w zakresie brand PR.
13.04.22, 10:12
| reklama & PR » informacje
Ogilvy PR Polska obsłuży markę Reflex Logistics Solutions
Reflex Logistics Solutions (Hardis Group) - marka oprogramowania do obsługi logistycznej w magazynach, zakładach produkcyjnych i punktach sprzedaży, wybiera agencję doradztwa komunikacyjnego Ogilvy PR Polska(wcześniej Cohn & Wolfe Poland) do współpracy w zakresie komunikacji B2B.
06.04.22, 09:12
| reklama & PR » informacje
Marka Ogilvy PR ponownie na rynku
Agencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) połączyły się, aby stworzyć zintegrowaną agencję public relations pod marką Ogilvy PR Polska.
18.11.21, 10:02
| reklama & PR » informacje
Święta na Maxxa. TK Maxx rusza ze świąteczną kampanią
Ruszyła świąteczna kampania TK Maxx właśnie pod hasłem „Święta na Maxxa”, która ma zachęcać do celebrowania Bożego Narodzenia w sposób wyjątkowy, radosny i pełen dobrej energii. 
18.03.21, 12:10
| reklama & PR » informacje
Delikatność smakuje lepiej. Milka ze świąteczną zabawą
Na nadchodzące święta Milka przedstawia historię i zaprasza do udziału w wirtualnej zabawie polegającej na poszukiwaniu świątecznych słodkości. Świąteczna gra Milka ma być okazją do tworzenia rodzinnych wspomnień, dzięki którym delikatność smakować będzie jeszcze lepiej.
19.01.21, 10:31
| reklama & PR » informacje
LEGO edukuje o ekologii
Marka LEGO chce zainspirować najmłodszych do poszukiwania ekologicznych rozwiązań. Jednym z projektów, które zostały uruchomione w ferie, to seria wirtualnych lekcji dedykowanych uczniom. 
17.01.21, 16:40
| reklama & PR » informacje
Shell kontynuuje akcję Moc okazji we wtorki i czwartki
Rozpoczęła się trzecia i ostatnia odsłona promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki”.
14.01.21, 12:36
| reklama & PR » informacje
Milka. Sercem z Naszymi. Ogólnopolska loteria konsumencka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, w ramach trzeciej odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, chce pokazać, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. 
11.12.20, 12:02
| reklama & PR » informacje
Dorośli również budują z klocków LEGO
Na początku listopada br. pojawiła się kolejna odsłona kampanii firmy LEGO, skierowana do dorosłych. Producent klocków postanowił również ich zachęcić do zabawy i na przykładzie współpracy z influencerami pokazać, ile radości daje składanie modelu pojazdu czy obrazu.
08.12.20, 12:58
| reklama & PR » informacje
Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem
Na czas Świat Bożego Narodzenia marka Milka chce inspirować odbiorców do wykonywania delikatnych gestów wdzięczności w kierunku tych, na których można liczyć niezależnie od pory roku.
14.10.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Moc okazji we wtorki i czwartki. Shell startuje z nową promocją
Wystartowała promocja dla klientów Shell pt. „Moc okazji we wtorki i czwartki”.
07.08.20, 11:56
| reklama & PR » informacje
Auta wyścigowe w kolekcji Shell Motorsport
Nowa kolekcja Shell Motorsport to dla konsumentów możliwość zdobycia modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić w cenie promocyjnej, m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.