09.10.24, 12:48
| reklama & PR » informacje
50 lat i zawsze w smak! Jubileuszowa kampania Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.
03.09.24, 17:56
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba stanęli na czele działu kreacji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do ekipy agencji strategiczno-kreatywnej oS3, która jest częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
11.06.24, 11:41
| reklama & PR » informacje
FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży. Fru.pl ruszyło z kampanią marketingową
3 czerwca br. wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając komfortowe podróżowanie. 
25.01.24, 09:42
| reklama & PR » ludzie
Michał Stalmaski przeszedł z oS3 do Cape Morris
Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris i objął stanowisko Senior Copywritera.
12.10.22, 09:08
| reklama & PR » informacje
ONE House przejmuje większościowy pakiet w oS3
Agencja ONE House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Jak tłumaczą firmy, transakcja ta ma służyć przede wszystkim klientom obu agencji, którzy uzyskają wygodniejsze i efektywniejsze kosztowo wsparcie dla swoich projektów reklamowych.
26.09.22, 18:16
| reklama & PR » informacje
Spotkanie niech się stanie. Soplica z nową platformą komunikacyjną
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki.
18.10.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Natasza Górecka awansowała w oS3
Anna Natasza Górecka awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner w agencji oS3.
25.03.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Irka Marsze bohaterką kampanii Intermarché
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
17.12.20, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Dominika Majcher awansuje w oS3
Dominika Majcher awansowała na stanowisko Group Account Director w dziale w agencji oS3.
28.04.20, 20:00
| reklama & PR » informacje
Odporna na plamy i przetarcia. AkzoNobel z kampanią Dulux EasyCare+
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, rozpoczął kampanię farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach TV. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia br.
02.04.20, 13:55
| reklama & PR » informacje
Lipton nowym klientem oS3
Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 r.
28.03.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Posadź drzewo m@ilem. oS3 dla Banku BPS
„Posadź drzewo m@ilem” - pod takim hasłem Bank BPS prowadzi akcję, w której namawia klientów do przejścia z papierowego na elektroniczny wyciąg bankowy. Działania wspierające akcję powierzone zostały agencji oS3 w wyniku wygranego przetargu.
07.02.20, 14:53
| reklama & PR » informacje
Się gra, się ma. Totalizator Sportowy promuje grę Szybkie 600
Agencja oS3 jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą nową grę losową Totalizatora Sportowego o nazwie Szybkie 600. 
26.01.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
oS3 promuje inwestycję ATOL w Gdańsku
Agencja oS3 wygrała przetarg i podpisała umowę z firmą Waryński S.A. Grupa Holdingowa. To zupełnie nowy klient w portfolio oS3. Zakres prac obejmie strategię, kreację oraz realizację działań.
09.11.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Modern Nature is Calling. oS3 dla marki Resibo
Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.) prowadzonych pod hasłem „Modern Nature is Calling”.
08.08.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Karolina Anderson awansuje w oS3
Karolina Anderson awansowała na stanowisko Head of Studio Design w dziale kreacji oS3. To nowe stanowisko w agencji. 
05.08.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Warszawski Tor Służewiec. Tu się bywa od 80 lat! oS3 promuje 80-lecie Toru Służewiec
Agencja oS3 odpowiadała za kampanię reklamową z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec, należącego do Totalizatora Sportowego.
04.07.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
oS3 odpowiada za kampanię #wLepszymŚwietle dla Signify
Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).
18.06.19, 11:01
| reklama & PR » ludzie
Marta Bresińska awansuje w oS3
Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3. To nowa pozycja w agencji.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy