Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do ekipy agencji strategiczno-kreatywnej oS3, która jest częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.
Agencja ONE House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Jak tłumaczą firmy, transakcja ta ma służyć przede wszystkim klientom obu agencji, którzy uzyskają wygodniejsze i efektywniejsze kosztowo wsparcie dla swoich projektów reklamowych.
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki.
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, rozpoczął kampanię farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach TV. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia br.
Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 r.
„Posadź drzewo m@ilem” - pod takim hasłem Bank BPS prowadzi akcję, w której namawia klientów do przejścia z papierowego na elektroniczny wyciąg bankowy. Działania wspierające akcję powierzone zostały agencji oS3 w wyniku wygranego przetargu.
Agencja oS3 wygrała przetarg i podpisała umowę z firmą Waryński S.A. Grupa Holdingowa. To zupełnie nowy klient w portfolio oS3. Zakres prac obejmie strategię, kreację oraz realizację działań.
Agencja oS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo (Betley sp. z o.o.) prowadzonych pod hasłem „Modern Nature is Calling”.
Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.