W czerwcu podpisana została umowa dotycząca praw telewizyjnych do relacji z Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w TVP. Umowa podpisana została na rok 2006 rok i 2007.
Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej „Dzikie, piękne, polskie”, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 30 września br.
25 lipca br. firma Nikon będzie świętować 100 lat swojego istnienia. Od momentu powstania jako Nippon Kogaku Kogyo w 1917 r., firma dostarcza technologie optyczne.
W wyniku konkursu agencja Nairobia realizuje akcję promocyjną dla aparatów marki Nikon COOLPIX. W jej ramach wystartowała promocja konsumencka typu Cashback oraz ogólnopolski Mobilny Punkt Nikona.
Nikon zaprezentował model D810A - pierwszą cyfrową lustrzankę jednoobiektywową formatu FX stworzoną specjalnie do astrofotografii. Dzięki specjalistycznym funkcjom, nowy aparat pozwala rejestrować zdjęcia kosmosu w rozdzielczości 36,3 mln pikseli.
Firma Nikon rozpoczęła zintegrowaną kampanię marketingową pod hasłem "Jestem własną wizją świata". Jej głównym celem jest zachęcenie pasjonatów fotografii do czerpania inspiracji od wyjątkowych – ze względu na tematykę podejmowaną w swoich pracach – fotografów, a przez to do wyrażania na zdjęciach własnej wizji świata.
Firma Nikon Polska została Partnerem Technologicznym Polskiej Agencji Prasowej. W ramach współpracy fotoreporterzy PAP będą w codziennej pracy używać profesjonalnego sprzętu fotograficznego Nikona najnowszej generacji, a Nikon Polska zamieszczać zdjęcia PAP w swoich materiałach.
Nowe modele wyróżniają się kompaktową i wytrzymałą konstrukcją, najwyższej jakości optyką oraz masą poniżej 500 g, co czyni je najlżejszymi w swojej klasie.
Listopad obfitował w rekordy, ciekawe wydarzenia i udane kampanie na polskim Facebooku. Demotywatory jako pierwszy polski fanpage przekroczył liczbę 1 miliona fanów, natomiast Allegro oraz Serce i Rozum jako pierwsze strony dużych marek mogą cieszyć się z ponad 500 tys. fanów.
Firma InnovaWeb, wydawca takich serwisów internetowy jak Stylistka.pl czy Skiforum.pl, podpisała umowę z siecią Evolution Media Net. Wcześniej serwisy InnovaWeb współpracowały z siecią AdTotal.pl.
W sobotę, 18. czerwca wraz z "Expressem Ilustrowanym" ukazał się dodatek z fotografiami zabytkowej Łodzi wykonanymi w technice 3D pn. "Trzeci wymiar zabytkowej Łodzi".
Ponad połowa rodziców uważa, że robi więcej zdjęć swoim starszym dzieciom niż młodszym – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Nikon w Europie, w tym w Polsce, i Afryce Południowej.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.