Na okres świąteczno-noworoczny Netia przygotowała prezent dla abonentów swoich usług TV. Do 6 stycznia 2025 r. nawet 22 kanały telewizyjne zostały udostępnione bez dodatkowych opłat w tzw. oknie otwartym.
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie.
Od1 marca br., kanały Kino TV, Kino Polska i Kino Polska Muzyka z portfolio Grupa Kino Polska, są dostępne w otwartym oknie dwóch operatorów - Polsat Box i Netii.
Rozpoczęła się kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+. Marka Netia wprowadza zupełnie nową platformę komunikacyjną.
5 października br., Netia udostępniła nowy serwis Netia GO, w ramach którego operator oferuje nową odsłonę serwisów wideo na żądanie, w tym pakiet Netia Premium i do 130 kanałów TV online, dostępnych na praktycznie dowolnym urządzeniu.
Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m.in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.
Telewizyjny kanał Eleven Sports 1 od 10 stycznia br. znajduje się w ofercie Netii także w jakości 4K. Kanał znalazł się na pozycji 58 dekoderów Netia EvoBox 4K.
Fiberhost i Netia podpisały umowę na korzystanie z otwartej sieci światłowodowej. Na jej mocy swoje usługi na sieci Fiberhost oferować będą spółki z Grupy Cyfrowy Polsat.
Na początku 2021 r. pierwsi klienci będą mogli korzystać z usług kolokacji infrastruktury i rozwiązań chmurowych z linii NetiaNext, świadczonych w najnowocześniejszym data center Grupy Netia zlokalizowanym w stolicy.
Netia zaprezentowała nową ofertę pakietów TV. Spodziewanym bestsellerem jest pakiet z ponad 100 kanałami TV i światłowodowym internetem do 300 Mb/s za 60 zł miesięcznie. Wraz z nową ofertą pakietów - reklamowanych hasłem: „Nowe pakiety jak rakiety” - debiutuje nowoczesny dekoder Netia EvoBox.
Netia jako pierwszy operator w Polsce i jeden z pierwszych w Europie, uruchomiła funkcjonalność CDC-F (Colorless Directionless Contentionless – Flexgrid) w swojej szkieletowej sieci transmisyjnej DWDM.
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV. Nowym bohaterem marki jest błękitny pajączek.
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z światłowodowym dostępem do internetu, do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.