Najpopularniejszy Polak – Lech Kaczyński. Najpopularniejsza Polka – Dorota „Doda” Rabczewska. Wirtualna Polska i NetSprint.pl o tym, czego internauci szukali najczęściej w 2006 roku.
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Do zespołu Netsprint z początkiem maja br. dołączył Jacek Dymkowski jako Agency Sales Director. Dymkowski będzie odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi, bazującą na produktach marketingowych opartych o dane.
Za rozwój platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia br. obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.
Od marca br. stanowisko Prezesa Zarządu Netsprint S.A. obejmie Agata Lauko, która na tym stanowisku zastąpi Jarosława Dmowskiego, który 31 stycznia rozstaje się ze spółką.
Od 1 sierpnia br. nowym Dyrektorem obszaru rozwiązań z zakresu Data & Programmatic został Paweł Kowal, który wcześniej w Grupie Netsprint pracował na stanowisku Head of DMP. Kowal w Netsprincie pracuje od 2017 r.
Z początkiem br. Grupa Netsprint wprowadza nową strukturę pionu sprzedaży. W związku ze zmianami do Grupy dołączyli Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz.
Jarek Dmowski, wcześniej wieloletni partner i dyrektor zarządzający warszawskiego biura Boston Consulting Group, po ponad 15 latach doradzania największym przedsiębiorstwom w Polsce i za granicą, dołącza do Grupy Netsprint.
Innova Capital, środkowoeuropejski fundusz private equity, zainwestował w Grupę Netsprint. Nabywając część udziałów od Dirlango, spółki kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, Innova Capital rozpoczyna kolejną inwestycję na rynku nowych technologii.
Dirlango, spółka należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, przejmuje 70 proc. akcji Netsprint S.A., będącego m.in. właścicielem sieci reklamowych Adkontekst i ContentStream. Netsprint już zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę.
Netsprint oraz Polska Press Grupa rozwijają współpracę. Rozszerzana jest emisja reklam w sieci WiderKontext oraz współpraca w zakresie obsługi adserwerowej. Od początku roku na serwisach internetowych Grupy wykorzystywane są też moduły rekomendujące treści oparte o silnik ContentStream.
Netsprint nawiązuje współpracę z Eyeota - dostawcą danych o lokalnych użytkownikach, gromadzącym ponad miliard unikalnych profili z Europy, Azji, Pacyfiku, Australii i obu Ameryk. Polska firma dostarcza profile marketingowe zebrane na platformie Netsprint Audience (Data Management Platform).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.