07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
16.08.22, 13:35
| reklama & PR » informacje
Alior Bank na TikToku promuje Konto dla Młodych
Alior Bank ruszył z pierwszą kampanią na TikToku. W akcję zaangażowani zostali wysokozasięgowi influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych.
26.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Pieniądze. To normalne. Autorski talk-show Alior Banku również w formie podcastu
Alior Bank kontynuuje kampanię związaną z edukacją finansową i wkracza z serią podcastów ,,Pieniądze. To normalne” na muzyczne serwisy streamingowe: Spotify, iTunes i Google Podcast.
27.04.22, 19:03
| reklama & PR » informacje
Pieniądze. To normalne. Autorskie talk-show Alior Banku
Alior Bank wystartował z drugą odsłoną digitalowej kampanii promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację Alior Mobile. Jej koncepcja opiera się na cyklu spotkań z influencerami i ekspertami.
19.04.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Rata stała jak skała. Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją
Celem najnowszej kampanii Alior Bank prowadzonej pod hasłem „Rata stała jak skała”, jest pokazanie, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami. 
26.03.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę. Kampania marketingowa Alior Banku
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. 
25.12.21, 19:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje zakupy w internecie z aplikacją mobilną
"Bezpieczeństwo górą!" – pod takim hasłem rozpoczęła się najnowsza kampania marketingowa 360 Alior Banku. Działania w ramach kampanii 360, zaplanowane do końca br., obejmują emisję spotów w telewizji, aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.
23.08.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Prosta Codzienność. Alior Bank prezentuje korzyści Konta Jakże Osobistego
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank chce przekonać, że warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług.
23.07.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
VideoSelfie bohaterem telewizyjnej kampanii Alior Banku
Alior Bank ruszył z kolejną odsłonę kampanii TV, która potrwa do 29 lipca br. W spocie promującym Konto Jakże Osobiste zachęca do zakładania rachunku za pomocą VideoSelfie w aplikacji mobilnej. Jest to nowe rozwiązanie, które umożliwia potwierdzanie tożsamości całkowicie zdalnie.
20.05.20, 12:17
| reklama & PR » informacje
Alior Bank odpowiada na nową rzeczywistość w kampanii wizerunkowej
Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamową w telewizji i internecie. Prowadzone działania są odpowiedzią banku na nową rzeczywistość doby pandemii, a ich celem jest wpisanie marki w nową sytuację i określenie jej roli. Bank przygotował m.in. dwa spoty reklamowe, które będą emitowane do 21 czerwca br.
18.10.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Przybysze z kosmosu w kampanii reklamowej Alior Banku
„Doceniamy twoją aktywność na koncie” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej Alior Banku. Jej celem jest docenienie aktywnych klientów. Za kreację kampanii, która obejmie telewizję, internet oraz outdoor, odpowiada agencja PZL.
05.04.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promująca rachunek 4x4 dla przedsiębiorców. Po raz pierwszy wykorzystuje podcasty
Ruszyła multimedialna kampania marketingowa Alior Banku skierowana do klientów biznesowych. Tym razem bank promuje Rachunek ,,4x4”. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.
20.03.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje kredyty firmowe z dojazdem do klienta
Alior Bank rozpoczyna nową kampanię skierowaną do klienta biznesowego. Jej głównym celem jest promocja kolejnych udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. 
13.02.19, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Herman dyrektorem Działu PR i Komunikacji Wewnętrznej Alior Banku
1 lutego br. Marcin Herman objął stanowisko dyrektora nowopowstałego Działu PR i Komunikacji Wewnętrznej w Alior Banku.
28.11.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Gimnastyczka w nowej kampanii Alior Banku
26 listopada 2018 r. Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.
22.11.18, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Startup Pergamin nawiązuje współpracę z Alior Bankiem i CGO Legal Counseling
Pergamin, polski startup z obszaru technologii prawnych, rozpoczął strategiczną współpracę z Alior Bankiem oraz CGO Legal Counseling.
18.11.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Brand Expand wykorzystany w kampanii Alior Banku
W najnowszej odsłonie kampanii reklamującej „Konto Jakże Osobiste” Alior Bank wykorzystuje nowy format reklamowy Brand Expand. Innowacyjna reklama emitowana jest w serwisach vod.tvp.pl oraz sport.tvp.pl.
17.11.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla mikro i małych firm
Alior Bank rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej Pakiet kredytowy dla klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo.
15.04.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank sponsorem tytularnym turniejów golfowych
Alior Bank nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Instruktorów Golfa PGA Polska w zakresie wsparcia finansowego organizacji turniejów golfowych w 2018 roku.
17.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla firm
13 lutego br., ruszyła intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.