Mija trzeci rok współpracy między marką Durex, a agencją MC. W ramach tegorocznych działań Multi Communications będzie odpowiedzialne m.in. za strategię komunikacji wokół nowego produktu Durex RealFeel.
OneMulti tak brzmi nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer marketing i content marketing.
W agencji Multi Communications awans otrzymała Marta Martyniak. Od grudnia 2018 r. pełni obowiązki dyrektora działu Consumer Communications, odpowiadając za zarządzanie projektami oraz dalszy rozwój obszaru konsumenckiego w firmie.
Do grona klientów Multi Communications dołączyła Selina, światowa marka hotelarska. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej firmę na polski rynek.
Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn.
Rozpoczęła się nowa kampania Electrolux, która ma prezentować korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.
Multi Communications rozpoczęło współpracę z HUAWEI Polska. Działania obejmą kompleksowe aktywności PR dla trzech grup biznesowych: Carrier, Enterprise i Consumer.
Agencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z PageGroup, globalnym liderem w obszarze doradztwa personalnego i rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz średniej i wyższej kadry zarządzając
Ogłoszono skład jury na zbliżającą się, 63. Edycję Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Wśród osób zaproszonych do grona jurorów znalazła się Barbara Pleban, właścicielka i wiceprezes Multi Communications.
Multi Communications rozpoczęła współpracę z firmą Orkla Health. Agencja poprowadzi działania PR dla marki Litozin i odpowiadać będzie za media relations oraz doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji.
Agencja Multi Communications rozszerza zakres współpracy z niemieckim koncernem kosmetycznym – firmą Lornamead. Od lutego br. do grona jej klientów dołączyła marka Rapid White.
Multi Communications rozpoczęła współpracę z Virgin Mobile Polska – dynamicznym graczem na rynku operatorów telefonii komórkowej. Do zadań agencji należy realizacja działań PR z zakresu media relations, a także doradztwo strategiczne i wsparcie komunikacji projektów specjalnych.
Podczas gali PRGN Awards 2015 w Dubaju przedstawiciele Multi Communications dwukrotnie odbierali główne nagrody. Międzynarodowi eksperci docenili kampanie agencji w kategoriach: consumer communications / product oraz events.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.