Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan za swój wulgarny wpis na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej.
W nowej komunikacji Nutricia wraz z marką Bebiko 2 przypominają, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka i od wyborów, które podpowiada mamom naturalny instynkt macierzyński. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw.
Bebiko 2 po pięciu latach odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. Jednocześnie marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”.
BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych.
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje cztery kremowe nowości w tubkach – BoboVita JogoMi!
Od października 2018 r. zmieniła się struktura właścicielska w Alert Media Communications - do grona udziałowców Agencji dołączył Krzysztof Tomczyński, który dotychczas zajmował stanowisko Account Directora.
Z okazji Ogólnopolskiego Tygodnia Karmienia Piersią, trwa kampania społeczna pod hasłem #konieczabawywchowanego promująca karmienie piersią w miejscach publicznych.
Marka Bebiko 2 rozpoczęła ogólnopolską kampanię przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2. Działania obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia.
Ruszyła nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach.
Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są pierwsze urodziny maluszka.
Odbyło się pierwsze spotkanie Rady Związku Firm Public Relations, wybranej w lutym 2011 roku podczas ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR. Rada ukonstytuowała się oraz wybrała nowego przewodniczącego.
Od listopada br. warszawska agencja Alert Media Communications rozpoczęła współpracę z Bierhalle – liderem na polskim rynku restauracji z minibrowarem.
Od początku kwietnia br. za relacje medialne kancelarii Baker&McKenzie odpowiada agencja Alert Media Communications, pełniąc funkcję jej zewnętrznego Biura Prasowego.
Agencja Alert Media Communications realizuje projekt z zakresu media relations, wspierający wprowadzenie na rynek wiosennej edycji limitowanej czekolad Alpen Gold.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.