19 grudnia br., do kiosków trafiło styczniowe wydanie miesięcznika „Moje Gotowanie”. Zmieniony charakter, większa objętość, nowa szata graficzna i nowe treści – to najważniejsze zmiany w miesięczniku.
Od 1. sierpnia stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika "M jak Mieszkanie" objęła Agnieszka Gruszczyńska-Hyc. Do MURATORA wraca po dwuletniej przerwie. Ostatnio była zatrudniona w wydawnictwie Edipresse Polska.
Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa Murator S.A. wprowadziło do oferty nowy pakiet – BIG5. Tworzą go następujące tytuły: "Murator", "M jak mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Podróże" i "Żagle".
W związku z rozwojem nowych projektów, m.in. w obszarze Internetu i przedsięwzięć telewizyjnych, zmienia się zakres obowiązków członków Zarządu MURATOR SA.
Książka jest pełną humoru, a zarazem wzruszającą współczesną opowieścią o miłości, zdradzie w epoce internetu i dorastaniu, na które nigdy nie jest za późno.
Pod adresem zakupy.wymarzonyogrod.pl działa już pierwszy branżowy pasaż utworzony przez Muratora. Wydawca zamierza z niego uczynić najważniejszą w polskim internecie platformę sprzedaży produktów ogrodowych.
MURATOR S.A. zamierza zwiększać przychody dzięki działalności internetowej. Spółka pracuje nad uruchomieniem kilku dużych projektów związanych z handlem w sieci. Za ich rozwój odpowiada Dominik Malczewski, który objął w wydawnictwie stanowisko dyrektora ds. e-commerce.
Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”, której celem wzmocnienie ogólnego wizerunku marki Śnieżka „Barwy Natury” jako eksperta oferującego wysokiej jakości farby kolorowe do malowania wnętrz.
"Twój Styl", "Claudia" i "Cztery Kąty" to najczęściej czytane przez Polaków miesięczniki - wynika z ostatniej fali badań (czerwiec - listopad 2008 r.) zleconych przez spółkę Polskie Badania Czytelnictwa przeprowadzonej przez SMG/KRC.
29 sierpnia br. w sprzedaży pojawiło się wrześniowe wydanie miesięcznika „Moje Mieszkanie”. Tegoroczny dziewiąty numer pisma jest jednocześnie pierwszym wydawanym przez MURATORA SA.
W dniu 13 maja 2008 roku wydawnictwo G+J Polska podpisało umowę z wydawnictwem Murator S.A. dotyczącą sprzedaży magazynu „Moje Mieszkanie”. Umowa wejdzie w życie w dniu 16 czerwca br.
Ruszyła kampania „Drzwi do Twojego Świata” - zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i Porta KMI Poland. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta działaniami w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.