Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marketów budowlanych Bricomarché, na obsługę tej marki w mediach społecznościowych (SoMe) w 2025 r. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.
Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie programu Volkswagen Certyfikowane używane. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną. Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączył Nikodem Sarna, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W agencji objął stanowisko head of MarTech & CX.
W sierpniu br. Altavia Kamikaze + K2 ogłosiła nową strukturę agencji. Reorganizacja jest kolejnym krokiem po przejęciu, we wrześniu 2023 r., firm K2 Create i K2 Precise.
Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z nową marką diet pudełkowych – Syty Król. Agencja stworzyła, m.in. identyfikację wizualną brandu oraz koncept kampanii „Zostań królem swojej diety!”.
Akcja „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy. Nowy spot został zrealizowany przez Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. W social mediach odbędzie się również konkurs.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem premierowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Mikołaj Stefański przeszedł z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).
Serwis Przelewy24 organizuje drugą edycję PRZEloterii. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 po roku współpracy, bedzie kontynuować obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji DIGITAL CUSTOMER JOURNEY.
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.