25.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 obsłuży Bricomarché w mediach społecznościowych
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marketów budowlanych Bricomarché, na obsługę tej marki w mediach społecznościowych (SoMe) w 2025 r. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.
15.10.24, 19:58
| reklama & PR » informacje
Bądź pewny. My jesteśmy. Kampania digitalowa Volkswagen Group Polska
Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie programu Volkswagen Certyfikowane używane. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną. Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.
08.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Nikodem Sarna w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączył Nikodem Sarna, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W agencji objął stanowisko head of MarTech & CX.
28.08.24, 07:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 ogłasza nową strukturę agencji
W sierpniu br. Altavia Kamikaze + K2 ogłosiła nową strukturę agencji. Reorganizacja jest kolejnym krokiem po przejęciu, we wrześniu 2023 r., firm K2 Create i K2 Precise.
19.08.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
mBank klientem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 w wyniku wygranego przetargu mBanku obsługuje markę w obszarze social mediów.
12.08.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 łączy siły z marką Syty Król
Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z nową marką diet pudełkowych – Syty Król. Agencja stworzyła, m.in. identyfikację wizualną brandu oraz koncept kampanii „Zostań królem swojej diety!”. 
06.08.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Smaki nostalgii w Kauflandzie z nowym spotem i konkursem od Altavia Kamikaze + K2
Akcja „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy. Nowy spot został zrealizowany przez Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. W social mediach odbędzie się również konkurs.
31.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty! IQ Marketing i Altavia Kamikaze + K2 prowadzą kampanię dla Mlekpolu
Mlekpol rozpoczął kampanię, która jest zrealizowana przez agencje IQ Marketing i Altavia Kamikaze + K2. Akcja potrwa do października br.
15.07.24, 11:34
| reklama & PR » informacje
Launch produktu Danio Jogurt Pitny. W trasę ruszają DanioBusy
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem premierowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
10.06.24, 20:24
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Stefański: z VML do Altavia Kamikaze + K2
Mikołaj Stefański przeszedł z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).
14.05.24, 23:55
| reklama & PR » informacje
PRZEloteria Przelewy24 wraca: do wygrania Fiat 500 oraz wiele innych nagród
Serwis Przelewy24 organizuje drugą edycję PRZEloterii. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to. 
14.05.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Nice To Fit You nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Nice To Fit You dołącza do grona klientów agencji Altavia Kamikaze + K2, która będzie wspierać markę w zakresie działań na platformie TikTok.
14.05.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Ewa Senk w zespole Altavia Kamikaze + K2
Do działu Business Development agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Ewa Senk, która objęła stanowisko Business Development Specialist.
12.04.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Stępniak przechodzi z Horex.pl do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Mateusz Stępniak, który objął stanowisko Content Specialist.
11.04.24, 17:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Kubiak przechodzi z Lens That do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Magdalena Kubiak, która objęła stanowisko Junior Art Director.
09.04.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
SEAT i CUPRA dalej z Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 po roku współpracy, bedzie kontynuować obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji DIGITAL CUSTOMER JOURNEY.
07.04.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Sara Włodarczyk dołączyła do ekipy Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sara Włodarczyk i objęła stanowisko TikTok Specialist.
06.04.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Karolina Jasińska w zespole Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Karolina Jasińska i objęła stanowisko Social Content Manager.
12.03.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg firmy Lorenz
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.