| reklama & PR » informacje
MediaCom wygrał obsługę marek Sobieski i Biała Dama
Marie Brizard Wine&Spirits wybrał MediaCom do obsługi dwóch marek wódek w social mediach.
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Change Integrated ponownie dla Proama
1 czerwca br. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu, autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel, ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „allrisk”. 
| reklama & PR » informacje
Gwarantowana gotówka za zakup opon. Nowa akcja marki Continental
Firma Continental Opony Polska wystartowała z aktywacją, której uczestnicy mogą odebrać gwarantowaną gotówkę za zakup opon.
13.11.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Mateusz Damięcki ambasadorem Gillette. Rusza kampania pod hasłem Gillette. Bo chcę.
Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” ruszyła kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od siedmiu lat pracuje z Procter & Gamble w ramach modelu SMOLL.
05.06.23, 17:19
| reklama & PR » informacje
Snickers przypomina o zabraniu batona „na drogę”
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku, gdziekolwiek spędzają swój czas.
07.03.23, 14:18
| reklama & PR » informacje
Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze! ReZigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon
Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
23.01.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Z natury dla natury. Kampania wizerunkowa marki w piątą rocznicę zobowiązań z COP24
Żywiec Zdrój ruszył z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową.
29.11.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Skibniewski awansuje w MediaCom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat.
16.11.22, 18:45
| reklama & PR » informacje
Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Danone zachęca do spróbowania nowego produkcji w akcji cashback
Cashback, czyli zwrot kosztu zakupu - tak Danone chce zachęcić do spróbowania swojego nowego produktu z portfolio marki Alpro - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Akcja potrwa cały listopad br. i ma zasięg ogólnopolski. Za realizację odpowiada Albedo Marketing.
15.11.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Badania MediaCom i AMS: outodoor charakteryzuje się długoterminową skutecznością
Outdoor sprawdza się w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowany — skutecznie buduje wizerunek marki oraz sprzedaż - wynika z raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS.
19.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z Decathlon stać cię na więcej. Kampania wizerunkowa z udziałem nowych ambasadorów marki
Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, zaprezentowała nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
09.09.22, 10:24
| reklama & PR » informacje
Dziel się Uśmiechem. Jubileuszowa edycja akcji marki Orbit
Na początku września br. ruszyła kolejna edycja programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej.
29.08.22, 10:58
| reklama & PR » informacje
Marcin Prokop ambasadorem Head & Shoulders
W sierpniu br. ruszyła kampania marki Head & Shoulders z udziałem nowego ambasadora marki – Marcina Prokopa.
30.06.22, 13:03
| reklama & PR » informacje
Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers. Ice Cream. Marka rusza z letnią kampanią
Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób ma pokazać, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
21.06.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Podwójne odświeżenie z gumami Airwaves w kontynuacji kampanii marki
W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka Airwaves w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.
02.06.22, 14:02
| reklama & PR » informacje
Odkryj nowy, świeży look. Orbit odświeża identyfikację wizualną
Marka Orbit zmienia swoją identyfikację wizualną, która obejmuje zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit. Od czerwca br. odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową.
31.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
MediaCom Warszawa zwycięzcą przetargu na obsługę mediową CUK Ubezpieczenia
CUK Ubezpieczenia zakończył przetarg na obsługę mediową. Zwyciężyła w nim agencja MediaCom.
31.05.22, 11:01
| reklama & PR » informacje
Kasia Nosowska w kampanii Alpro PSST!... TO NIE MLEK
Do odkrycia nowości Alpro PSST!... TO NIE MLEK* i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach pojawią się w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.
24.05.22, 19:14
| reklama & PR » informacje
Łomża promuje nowości Łomża Radler. W kampanii ponownie Adam Woronowicz
Marka ŁOMŻA rozpoczęła działania komunikacje dla nowości ŁOMŻA RADLER 0.0% z 20 proc. zawartością soku.
Intensywna kampania reklamowa radlerów ruszyła 23 maja br. i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.