Agencja ONE House rozpoczyna kampanię promującą karmę dla kotów Carnilove, której dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Działania marketingowe prowadzone pod hasłem „Dzikie z natury”, które będą realizowane na platformach YouTube, TikTok i Meta Ads, mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki.
Player pokaże serię dokumentów Martyny Wojciechowskiej pod marką Player Original. Premiera pierwszego z nich - "Czas na taniec" odbyła się 26 listopada br.
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton, przygotowana przez agencję GONG z udziałem Martyny Wojciechowskiej.
Produkcje fabularne, dokumentalne i rozrywkowe grupy TVN Discovery Polska debiutują na zagranicznych rynkach. Wkrótce widzowie ze Skandynawii, Włoch i Turcji będą mogli obejrzeć, m.in. „Pułapkę”, „Pod powierzchnią”, trzy części komedii romantycznej „Listy do M.” oraz „Sexy Kuchnię Magdy Gessler”.
W czwartek, 5 kwietnia br., Travel Channel odnotował rekordowy wynik oglądalności, który wyniósł 0,48 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 (dane: NAM).
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego.
W sezonie wiosennym kanał Travel Channel przedstawi widzom pięć nowych, polskich produkcji. Na antenie pojawią się takie cykle jak: „Europa na weekend”, „Martyna na krańcu świata”, „Subiektywny ranking NAJ”, „Jak zostać pilotem” oraz „Jestem z Polski”.
Po raz dziewiąty Martyna Wojciechowska spakuje plecak i wyruszy na poszukiwanie fascynujących opowieści z nieodkrytych jeszcze zakamarków globu. Premiera pierwszego odcinka na antenie TVN 10 września br. o godz. 11:00.
Martyna Wojciechowska zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler”. Dziennikarka przechodzi do Travel Channel, gdzie objęła funkcję dyrektora programowego.
Dokument „Ludzie Duchy” autorstwa Martyny Wojciechowskiej i Marka Kłosowicza został nagrodzony "Złotą Nimfą" podczas 55. Międzynarodowego Festiwalu Produkcji Telewizyjnej w Monte Carlo.
1 maja br. na pokłady samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT trafił nowy odświeżony magazyn pokładowy „Kaleidoscope”. Magazyn zwiększył swoją objętość do 132 stron, posiada nowy, większy format i jest drukowany na papierze wyższej jakości.
20 kwietnia br. na rynku ukazało się czerwcowe wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z akcją charytatywną „Zwierciadło dzieciom”.
"Prezenty przychodzą szybciej niż myślisz" – pod takim hasłem wystartowała właśnie przedświąteczna kampania ATL Paczkomatów InPost oraz sklepów internetowych ANSWEAR.com i Weltbild.pl.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.