28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
01.02.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe. Andrzej Wrona w kampanii ING
ING promuje wśród startujących przedsiębiorców rozwiązania, które od pierwszego dnia prowadzenia własnej firmy mają pomóc sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
24.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
GONG została agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka
W wyniku przeprowadzonego procesu projektowego, agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.
12.09.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, GONG i SalesTube
Marka Orange Polska rozpoczęła kampanię oferty Orange Flex na sezon "back to university". Działania obejmują OOH i digital. Agencje Value Media i SalesTube odpowiadają za strategię i zakupy mediów, a agencja GONG przygotowała kreatywne kreacje.
28.08.23, 10:16
| reklama & PR » informacje
Ty kierujesz, my ogarniamy resztę. Traficar pokazuje odświeża identyfikację wizualną i rusza z kampanią
Traficar, marka działająca w branży carsharingowej, rusza z kampanią marketingową pod hasłem "Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”. Jej celem jest odświeżenie kategorii carsharingu na polskim rynku, by ta znów ekscytowała i zyskiwała na popularności. Marka zaprezentowała także nowe logo oraz odświeżyła identyfikację wizualną.
20.04.23, 16:31
| reklama & PR » informacje
Odpuść sobie, bo jesteś wystarczająco super. Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania sobie i innym.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy