Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi ruszyła z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem pozostaje Brad Pitt. Tym razem kampania skupia się na promocji ekspresu automatycznego Rivelia.
Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku, na początku marca br. ruszyła z kampanią “Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta.
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi wystartowała z kolejnym etapem działań reklamowych pod hasłem "Perfetto”, osadzając drugą część swojej historii opowiadanej przez ambasadora marki, Brada Pitta, nad Morzem Śródziemnym.
Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest aktor Brad Pitt.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.