| kultura » książki
Marin Prokop z nową książką "Chłopaki Chojraki"
15 października 2018 r. ukaże się nowa książka autorstwa Marcina Prokopa - "Chłopaki Chojraki".
29.08.22, 10:58
| reklama & PR » informacje
Marcin Prokop ambasadorem Head & Shoulders
W sierpniu br. ruszyła kampania marki Head & Shoulders z udziałem nowego ambasadora marki – Marcina Prokopa.
12.08.22, 08:47
| telewizja / VOD » informacje
Trwają zdjęcia do III sezonu LEGO Masters
Na początku sierpnia br. ruszyły zdjęcia do nowego sezonu programu „Lego Masters”, którego premierowe odcinki pojawią się jesienią na antenie TVN.
09.03.22, 19:00
| kultura » książki
Gaz do dechy! Odjazdowe opowieści o samochodach. Nowa książka Marcina Prokopa
9 marca 2022 r., odbyła się premiera najnowszej książki Marcina Prokopa, “Gaz do dechy! Odjazdowe opowieści o samochodach”.
22.12.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
K2 Create ze świąteczną kampanią dla UPC
Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość: świąteczny pakiet domowy "Hit Mikołaja”.
12.10.21, 20:30
| telewizja / VOD » informacje
LEGO MASTERS ponownie w TVN
II sezon formatu „Lego Masters” pojawi się w ofercie TVN od piątku, 5 listopada br. na antenie TVN.
20.09.21, 10:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Marcin Prokop twarzą kampanii UPC
Rozpoczęła się kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
22.04.21, 12:01
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Miłe Wieści. Marcin Prokop prowadzi program Milki
Wystartowała emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycja emitowana jest na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które mają przywracać wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka.
20.03.21, 14:06
| reklama & PR » informacje
OPPO z premierą serii Reno5 w sieci
OPPO po raz kolejny przygotowało specjalną premierę swoich produktów. Internauci będą mogli zobaczyć premierę serii Reno5 22 marca b. od godz. 10:00 na oficjalnym kanale YouTube OPPO Mobile Polska.
28.11.20, 20:22
| reklama & PR » informacje
Nationale-Nederlanden chce skłonić do znalezienia zgubionego JA
Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.
05.09.19, 10:00
| internet » informacje
Z tymi co się znają. II sezon programu Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce
Na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski (np. WP Gwiazdy) będzie emitowany II sezon talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa: „Z tymi co się znają”. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro. 
14.04.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Różne Smaki Życia z Marcinem Prokopem. Nowa kampania marki Schweppes od H2O Creative
Głównym celem tegorocznej kampanii Schweppes  jest ukazanie różnych twarzy marki z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa.
21.11.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
dobrezakonczenia.pl. Marcin Prokop w kampanii wizerunkowej Warty
22 listopada br. wystartuje kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Warta, promująca jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w spotach filmowych. 
12.10.18, 16:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Z tymi co się znają. Marcin Prokop poprowadzi talk-show w Wirtualnej Polsce
Na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl debiutuje talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa „Z tymi co się znają”. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro i jest emitowany przez Wirtualną Polskę. 
14.05.17, 11:00
| radio » informacje
Drużyna Prokopa. Akcja Radia Złote Przeboje
15 maja br. Radio Złote Przeboje rozpocznie konkurs pod hasłem „Drużyna Prokopa”, w którym rozda 150 biletów na urodzinowy koncert stacji. 
03.03.17, 20:00
| radio » informacje
Muzyka daje radość. Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem
6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka daje radość”. Reklamy stacji pojawią się w telewizji, kinach i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. 
28.01.17, 11:00
| radio » informacje
Z góry wiadomo. Rusza nowa zabawa Radia Złote Przeboje
Od poniedziałku, 30 stycznia br. Marcin Prokop zaprosi słuchaczy Radia Złote Przeboje do nowego konkursu „Z góry wiadomo, czyli Marcin Prokop i jego gwiazdy w Radiu Złote Przeboje”. 
02.01.17, 17:00
| radio » informacje
Muzyka daje radość. Konkurs Radia Złote Przeboje
Od poniedziałku, 2 stycznia br. Marcin Prokop zaprasza słuchaczy Radia Złote Przeboje do nowej zabawy „Muzyka daje radość”. Można w niej wygrać nagrody pieniężne, jeśli prawidłowo odgadnie się nazwisko gwiazdy lub nazwę zespołu muzycznego.
01.09.16, 14:00
| radio » informacje
Muzyka daje radość. Kampania Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa
„Muzyka daje radość” - pod takim hasłem rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa. 
24.01.16, 16:41
| prasa » informacje
Za nami XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy
Dochód z Balu przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami” wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji „Po Drugie” otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.