10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
14.11.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola ponownie budzi Mikołaja. Świąteczna ciężarówka dotrze do pięciu miast
Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola chce odkrywać wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdej z osób, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki.
03.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Superbohaterowie z Universum Marvela powrócili na opakowania Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company i wprowadza limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
25.10.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Wszystko czego dziś chcę. Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Wystartowała nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii ma w pełni odzwierciedlać wartości wyróżniające markę na rynku.
10.09.24, 12:58
| reklama & PR » informacje
Najlepsza Coca‑Cola Ever? Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
08.09.24, 12:13
| reklama & PR » informacje
Work-Sport Balance. Decathlon startuje z niestandardową kampanią. Zaplanowano działania w Dzień Dobry TVN i Radiu Eska
Marka Decathlon wystartowała z ogólnopolską kampanią „Work-Sport Balance”, w ramach której wprowadza nowy benefit pracowniczy o tej samej nazwie. Jest to reakcja firmy na najnowsze badania Eurostatu, z których wynika, że Polki i Polacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
26.08.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
YoPRO od Danone z nową odsłoną kampanii
Danone prezentuje nową odsłonę kampanii marketingowej YoPro. Marka stawia na influencer marketing. 
23.08.24, 16:41
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Stanisław Grabowski nowym VP Brand Strategy w Adlook
Spółka Adlook ogłosiła, że Stanisław Grabowski objął stanowisko VP of Brand Strategy. W nowej roli będzie odpowiadał za marketing produktowy oraz nadzorowanie procesów strategicznej komunikacji firmy z klientami.
13.08.24, 12:22
| reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Orbit Refreshers partnerem nowej piosenki Young Leosi
Young Leosia została twarzą marki Orbit Refreshers.  W wyniku tej współpracy powstała nowa piosenka artystki, która została przygotowana wraz z teledyskiem. 
26.07.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Danone promuje Danacol obniżający cholesterol
VML realizuje kampanię dla Danone, która promuje Danacol, produkt obniżający cholesterol. W ramach akcji przygotowano spot TV.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
15.07.24, 13:05
| reklama & PR » informacje
Orbita Chillu na Lotnisku Chopina od marki Orbit
Marka Orbit przygotowała Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
06.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła muzyczna loteria Orbit Refreshers. Zabawę wspiera ambasadorka marki Young Leosia
Z początkiem czerwca br. wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers. Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody, m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca 2024 r.
03.06.24, 18:02
| reklama & PR » informacje
75 lat zakochani w naturze z wzajemnością. Jubileuszowa kampania wizerunkowa Herbapolu-Lublin
Na początku czerwca br. ruszyła szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, która jest kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu.
27.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
M&M’s w wersji mini. Kampania w mediach społecznościowych
W maju br., portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzyło się o M&M’s Minis draże czekoladowe w wersji mini.
17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.