Andrzej Serdiukow został dyrektorem operacyjnym spółki FILM POINT GROUP. Utworzona przez Platformę Mediowa Point Group spółka ma pozyskiwać środki od prywatnych inwestorów na finansowanie wybranych projektów filmowych.
Z wysokich pozycji wyników wyszukiwania Google zniknęło kilkadziesiąt polskich serwisów. Na dotychczasowych miejscach nie wyświetlają się m.in. strony najpopularniejszych porównywarek cen. Co oznacza decyzja Google dla polskiego rynku e-commerce?
Po dziewięciu miesiącach 2011 r. skonsolidowany zysk brutto ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Platforma Mediowa Point Group wzrósł o prawie 17 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2010 r.
Konrad Makowski objął z początkiem stycznia br. stanowisko Dyrektora Marketingu i Promocji pionu online w GG Network S.A. i będzie odpowiedzialny za marketing produktów online w portfolio GG.
13 września br. ruszyła kampania promocyjna trzeciej edycji akcji „ESKA Płaci Twoje Rachunki”. Intensywne działania reklamowe zapowiadające wydarzenie, obejmują antenę Radia ESKA, internet, prasę, sieć Multikino oraz nośniki zewnętrzne.
Ponad 42 mln zł wyniosły w I półroczu 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)). Jest to efekt m.in. zmian w tygodniku WPROST, który obecnie jest głównym aktywem spółki.
„POPISDEAD” - hasło to od pewnego czasu pojawia się na stronie Radia Roxy, usłyszeć można je także na antenie stacji. Teraz sygnuje ono także składankę płytową, która 17 sierpnia br. trafiła na półki sklepowe.
Do agencji magnifiCo S.A. dołączyły dwie nowe osoby. Marta Konarska – Pakieła objęła stanowisko New Business Directora, natomiast Irena Musiałkiewicz jest nowym Account Managerem.
15. lipca br. wystartowała kampania wizerunkowa serwisu Sympatia.pl "Znajdź swój ideał". Kampania potrwa do 31. sierpnia i obejmuje radio, prasę, kino. Skierowana jest do młodych ludzi, którzy są potencjalnymi użytkownikami Sympatii.
Od 9. czerwca br. specjalne relacje z RPA zapewniać będzie korespondent Polskapresse Rafał Romaniuk. Mistrzostwa świata obecne będą w Internecie i gazetach koncernu.
POPloty (30.04.2010 r.). Jak zawsze wsadzamy kij w mrowisko. Tym razem piszemy m.in. o: sukcesach Dwójki, Media Point Group oraz Agory; rozpoczętej kampanii; a także o Radiu Euro...
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.