16.10.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
InPost przejmuje pełną kontrolę nad operacjami logistycznymi Menzies Express i Newstrade
Grupa InPost nabyła pozostałe 70 proc. udziałów Menzies Express i Newstrade za 60,4 milionów GBP. To przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w Wielkiej Brytanii.
07.10.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 6 tys. we Francji
Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Firma posiada już 8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii oraz 6 tys. we Francji.
14.08.24, 14:41
| reklama & PR » informacje
InPost dołącza do grona partnerów Atlético Madryt
Grupa InPost została nowym Oficjalnym Partnerem klubu hiszpańskiej LaLigi – Atlético Madryt. Współpraca obejmuje, m.in. utworzenie Rady Zrównoważonego Rozwoju.
05.08.24, 19:37
| biznes i technologie » informacje
InPost testuje autonomiczne maszyny Paczkomat na czterech rynkach
InPost rozpoczyna pilotaż autonomicznych maszyn Paczkomat w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i we Włoszech.
06.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
InPost oraz VeloBank członkami IAA Polska
Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.
15.03.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
InPost: 7 tys. punktów odbiorów i nadań w Hiszpanii oraz 2 tys. w Portugalii
Grupa InPost posiada już 7 tys. punktów nadania i odbioru (w tym urządzeń Paczkomat) w Hiszpanii oraz 2 tys. w Portugalii.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
04.12.23, 09:25
| reklama & PR » informacje
InPost oficjalnym partnerem Newcastle United
Grupa InPost zawarła wieloletnie partnerstwo z klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
14.10.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
InPost zostanie od 2024 r. Oficjalnym Partnerem Tour de France
Grupa InPost operująca pod dwoma markami konsumenckimi InPost i Mondial Relay we Francji, zostanie Oficjalnym Partnerem Tour de France. To wydarzenie sportowe w przyszłym roku obchodzi 111. rocznicę.
03.10.23, 20:15
| reklama & PR » informacje
InPost strategicznym partnerem logistycznym wszystko.pl
Grupa InPost została strategicznym partnerem logistycznym platformy zakupowej wszystko.pl. Sprzedający, w ramach programu wszystko+ będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferowane warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę.
14.09.23, 12:43
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos promuje aplikację InPost Fresh oferującą zakupy z dostawą
13 września br. wystartowała kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh, oferującej zakupy z dostawą. Gwiazdą kampanii został Karol Kłos – siatkarz, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovia Rzeszów. 
11.08.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
InPost rozszerza partnerstwo z Vinted w UK
Firma InPost, platforma dostaw dla e-commerce w Europie, rozszerzyła podjętą w 2022 r. współpracę z Vinted, wprowadzając InPost Shop – nową usługę odbioru przesyłek w Wielkiej Brytanii.
30.07.23, 18:00
| biznes i technologie » informacje
InPost umacnia pozycję w Wielkiej Brytanii
Grupa InPost kupiła 30 proc. udziału w Menzies Distribution Group Limited za 49,3 mln funtów. To wiodąca firma logistyczna w Wielkiej Brytanii i Irlandii. InPost i Menzies są także strategicznymi partnerami. InPost ma opcję nabycia pozostałego 70 proc. udziału w Menzies.
30.07.23, 10:55
| reklama & PR » informacje
InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa
InPost został sponsorem polskiego kolarstwa. Podczas zbliżającego się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow firma będzie wspierać reprezentację Polski.
18.04.23, 21:45
| biznes i technologie » informacje
InPost uruchomił 3-tysięczny Paczkomat we Francji
Grupa InPost realizuje strategię rozbudowy swojej europejskiej sieci urządzeń Paczkomat. Do niedawno rozstawionej maszyny nr 5000 w Wielkiej Brytanii, dołączył Paczkomat nr 3000 we Francji.
20.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
#KrótkaPiłka. InPost zachęca do szybkiego odbioru przesyłek z Paczkomatów
Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.
30.09.22, 19:17
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee
27 września br. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.