26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
11.04.23, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Adriana Szczeniowska została partnerką zarządzającą Spokój Film
Adriana Szczeniowska została partnerką zarządzającą domu produkcyjnego Spokój Film. Wcześniej związana była z Rent Design, wypożyczalnią mebli eventowych, gdzie pełniła funkcję dyrektor zarządzającej.
07.03.23, 14:18
| reklama & PR » informacje
Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze! ReZigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon
Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
06.02.23, 10:49
| reklama & PR » informacje
Władysław Stanisław Reymont w kampanii Serów z Goliszewa
Na początku lutego br., ruszyła ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Grupa Polmlek). Za epicką strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos.
05.01.23, 05:45
| reklama & PR » wywiady
Jan Szczeniowski: Stawiamy na jakość, a nie na ilość
Rozmowa z Janem Szczeniowskim,  Producer & Owner Spokój Film.
26.09.22, 10:00
| reklama & PR » informacje
Spokój Film. Debiutuje nowy dom produkcyjny Jana Szczeniowskiego
Spokój Film to nowy dom produkcyjny założony przez Jana Szczeniowskiego, producenta działającego w branży reklamowej od ponad 15 lat.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.