LINK4 jest pierwszym w Polsce ubezpieczycielem, który reklamuje się wykorzystując spot w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca br., ubezpieczyciel promuje polisy Smart Casco.
Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 zł. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny.
Rozpoczęła się nowa kampania przebojowych reklam LINK4. po raz kolejny można usłyszeć światowe hity w nowej, linkowej odsłonie. Covery piosenek Cher i Vengaboys prezentuje duet wokalistek Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska. Spoty mają promować nową ofertę ubezpieczyciela Ochrona Zniżki, a także przypominają o pakiecie OC w LINK4.
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.
Robert Witkowski dołącza do teamu kreatywnego agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. W sierpniu obejmie on stanowisko Creative Directora.
Do zespołu specjalistów dołączyli Maciej Biedroń jako senior art director, copywriter Dominik Łabuzek, Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska na stanowisko senior account manager’a oraz Aneta Hadyś jako junior account executive.
Zespół Agencji Reklamowej S4 wzbogacił się o nowego pracownika. Dołączył do niego Jeroen Lenssinck, który w ramach działu kreacji zajął stanowisko creative group head.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.