Wielu z nas uwielbia czytać czy też oglądać kryminały. Utożsamiamy się wtedy z głównym bohaterem i sami próbujemy odkryć przestępcę. Tajemnica, którą możemy odkryć, stanowi dla nas niesamowite doświadczenie. Jednak możemy czuć tą ekscytację jedynie przez krótką chwilę, gdy pozwolimy sobie na obejrzenie najnowszego odcinka Sherlocka Holmesa.
Wiosenna ramówka kanału 13TH STREET Universal wypełniona została premierowymi odcinkami popularnych serii. Pojawią się także kontynuacje dobrze już znanych widzom seriali.
Kolejny, siódmy kanał z portfolio Discovery Networks CEEMEA wzbogaca ofertę sprzedażową Discovery Media i udostępnia dane dotyczące oglądalności w monitoringu Nielsen Audience Measurement.
W AXN w 2011 roku cały czas największym powodzeniem cieszyły się seriale spod brandu "CSI - Kryminalne Zagadki" - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla mediafm.net za okres od 1 stycznia do 24 listopada br.
Seriale z cyklu „Kryminalnych zagadek” (Las Vegas, Miami, Nowego Jorku), to propozycje, które w minionym półroczu najczęściej wybierali widzowie stacji AXN. Dane na zlecenie portalu MediaFM.net przygotował AGB Nielsen Media Research.
Od 13 czerwca br. TVP wprowadza już letnie zmiany do ramówki. Wypełnią je przede wszystkim powtórki. Na czas wakacji nie będą zawieszane magazyny śniadaniowe.
"M jak miłość" (TVP2) w ubiegłym tygodniu (4-10 kwietnia 2011 r.) był najchętniej oglądanym programem w telewizji - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla mediafm.net przez TNS OBOP.
17. marca 2011 roku w AXN padł rekord oglądalności tego kanału. Najlepszym wynikiem w tym roku może pochwalić się serial CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas emitowany, o godz. 22.00.
"Kryminalne zagadki Las Vegas" są największym przebojem nowego kanału 13th Street Universal - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 13 września do 21 października br.
13TH STREET Universal, kanał należący do portfoilo Universal Networks International, który 13. września tego roku zastąpił Hallmark Channel, osiągnął największy w historii tygodniowy udział w grupie 16-49.
Nowy odcinek jednego z najpopularniejszych polskich seriali "Ojciec Mateusz" obejrzało 4,33 mln widzów - wynika z danych Nielsen Media Research dla Portalu Medialnego MediaFM.net.
Oglądanie telewizji to wciąż rozrywka dla mas. Codziennie 78% polskich internautów korzysta z tego medium. Takie informacje przynoszą wyniki badania, które przeprowadził instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.
Universal Networks International (UNI) wprowadza na polski rynek w miejsce Hallmark Channel nowy kanał kryminalny 13TH STREET Universal. Wprowadzenie kanału zaplanowano na 13 września o godz. 20:00.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.