22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
19.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Warszawa po raz drugi wybiera do digitalu Mediahub
Dom mediowy Mediahub po raz drugi wygrał przetarg na obsługę digital Miasta Stołecznego Warszawa.
20.03.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Nic nie musisz. Wszystko możesz. Kampania marki KROSS
W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS pod hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Marka rozpoczyna sezon motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję.
03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
25.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub obsługuje Horn Distribution w Polsce, Niemczech i Szwajcarii
Dom mediowy Mediahub nawiązał współpracę z Horn Distribution, dystrybutorem ponad 40 marek urządzeń i akcesoriów audio-video.
12.10.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Parówki Doliny Dobra telewizji kontynuują kampanię i prezentują zabawne scenki
Na początku tygodnia ruszyła kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, które grają pierwsze skrzypce w zabawnych, niekonwencjonalnych. Niespodziewane sytuacje z parówkami Doliny Dobra prezentowane są w 15-sekundowych spotach emitowanych w TV oraz w digitalu i na nośnikach outdoor.
09.10.22, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Joanna Mamczar w zespole Mediahub. Dom mediowy wzmacnia kompetencje analityczne
Joanna Mamczar jako senior data scientist dołączyła do działu analitycznego Mediahub. Ma skupić się na innowacyjnym podejściu do danych, które rozwija ten dom mediowy.
03.09.22, 20:15
| reklama & PR » informacje
MediaHub piąty kolejny raz zaplanuje kampanię Majonezu Kieleckiego
Dział digital domu mediowego MediaHub kolejny raz wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
01.09.22, 12:05
| reklama & PR » informacje
MediaHub Poland kontynuuje współpracę z CCC
Dom mediowy MediaHub Poland wygrał przetarg na obsługę mediów społecznościowych marek grupy CCC w regionie.
03.08.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
Piotr Michalak koordynuje wszystkie projekty cyfrowe w MediaHub Poland
Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. Agencja zwiększyła jego zakres obowiązków i powierzono mu koordynację wszystkich projektów cyfrowych.
29.07.22, 11:12
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Perkowski awansuje w MediaHub
Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade.
01.07.22, 09:55
| reklama & PR » informacje
Energii masz pod dostatkiem. Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa
W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem „Energii masz pod dostatkiem”, główni bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
10.06.22, 08:58
| reklama & PR » informacje
XPS Revolt 2. Nowa odsłona kampanii Dell i Intel
Marki Dell i Intel rozpoczęły drugi etap wspólnej kampanii „XPS Revolt” w której na pierwszym planie jest współpraca z Brodką.
10.05.22, 14:13
| reklama & PR » informacje
Energii masz pod dostatkiem. Columbus rusza z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Energii masz pod dostatkiem”ruszyła rozpoczęła się kampania wizerunkowa Columbusa, dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami kampanii zostali Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znani z wcześniejszych reklam firmy.
06.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
MediaHub zwycięża w przetargu Dr.Max Drogeria
Dr.Max Drogeria wybrała MediaHub do obsługi mediowej. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu.
07.04.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
MediaHub zaplanował kampanię marki Kross
Dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup), zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki rowerowej Kross (Kross S.A.) na polskim i czeskim rynku.
17.03.22, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Siwińska przechodzi do MediaHub
Anna Siwińska objęła stanowisko Head of Analytics w domu mediowym MediaHub.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy