Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach stworzono nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne.
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial „Za okularami” dla marki Fielmann działającej w kategorii optycznej w Europie.
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczęła obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann działająca w kategorii optycznej na europejskim rynku. . Współpraca ma charakter długofalowy i aktualnie startuje pierwsza kampania realizowana pod hasłem „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.