Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji.
Michał Wójcik, jeden z członków kabaretu Ani Mru-Mru, został nową twarzą wiodącej platformy internetowej dla szerokiego spektrum usług Oferteo.pl. Komik w krótkich filmikach promujących platformę w nieporadny i humorystyczny sposób próbuje dokonać prostych napraw.
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Czeska firma traveltech Kiwi.com, której technologia umożliwia wyszukanie najtańszych opcji podróżowania, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, zatytułowaną „We hack the system, you fly for less”. Kampania w polskich mediach TV będzie dostępna przez osiem tygodni.
9 stycznia br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl „Własna strona to dopiero początek”, którą przygotowała agencja Freundschaft wraz z domem mediowym Media Direction. To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl.
Polska Spółka Gazownictwa, która jest jednym z największych w Europie operatorów systemu dystrybucyjnego gazu, zaprezentowała nowy spot wizerunkowy. Jego celem jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.
Porównywarka rankomat.pl wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie występuje ponownie ambasador marki, Hubert Urbański.
Firma Brother od pierwszych dni stycznia 2022 r. rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce wzmacniać świadomość marki u konsumentów oraz przedstawicieli małych firm (SOHO) oraz MŚP.
21 stycznia br., ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę „No limit”. W zimowej odsłonie kampanii będzie można zobaczyć występujących już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.