26.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Filary Tolerancji. Marka M&M’S wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października br. wystartowała kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, która pojawiła sięw centrum Warszawy.
27.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
M&M’s w wersji mini. Kampania w mediach społecznościowych
W maju br., portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzyło się o M&M’s Minis draże czekoladowe w wersji mini.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
24.08.23, 13:36
| reklama & PR » informacje
Wszystkie kolory zabawy. Marka M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce
W połowie sierpnia br. ruszyła nowa kampania M&M’s, która ma pokazywać, że pomimo różnic, odbiorców może połączyć jedna prosta rzecz - zabawa.
10.05.22, 10:06
| reklama & PR » informacje
M&M’s rozdaje pieniądze i telewizory w loterii
25 kwietnia br. ruszyła loteria marki M&M’s. uczestnicy akcji mogą wygrać zarówno nagrody pieniężne Na uczestników czekają nagrody – zarówno pieniężne, jak i w postaci sprzętu elektronicznego. Akcja potrwa do 5 czerwca br.
14.12.21, 09:06
| reklama & PR » informacje
Marka M&M’s obchodzi 80. urodziny
Marka M&M’s zadebiutowała na rynku 80. lat temu. Draże produkowane są nie tylko w ojczyźnie marki, ale także w Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.