O blisko 100 proc. wzrosła w 2023 r. liczba paczek odebranych w salonikach Kolportera. Zainteresowanie tą usługą rośnie skokowo, praktycznie od momentu jej wprowadzenia do sieci Kolportera w 2020 r.
Od 7 marca br. marka KINDER Niespodzianka prowadzi ogólnopolską akcję konsumencką „Smerfny domek talentów”. Zespół KINDER Niespodzianki stworzył także zestaw kart smerfnych talentów, które zostały dołączone do domków. Akcja konsumencka to program realizowany przez Ferrero we współpracy z Kolporterem.
W listopadzie br. w wybranych salonikach Kolportera trwa akcja samplingowa w ramach której klienci mogą odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.
W sieci saloników Kolportera będą wydawane wyłącznie paragony pozbawione szkodliwych dla zdrowia bisfenoli. Spółka dołączyła do ogólnopolskiej akcji „Zdrowy Paragon”.
Ponad 40 tys. egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
Kolporter w 2018 r. powiększył swój udział w rynku dystrybucji prasy. Z analiz prowadzonych przez spółkę wynika, że w grudniu ubiegłego roku wynosił on blisko 65 proc.
O ok. 6 proc. wzrosła w ubiegłym roku w salonikach Kolportera sprzedaż książek. Przedstawiciele spółki uważają, że to efekt coraz bogatszej oferty, ale również podejmowanych działań.
Kolporter w ubiegłym roku znacząco zwiększył dostawę prasy do małych miejscowości. Liczba punktów obsługiwanych przez dystrybutora i zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 5 tys. mieszkańców wzrosła w stosunku do 2017 r. aż o ok. 43 proc.
Sieć saloników Kolportera zanotowała w 2018 roku wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych. W porównaniu do 2017 roku średnia roczna sprzedaż tych produktów, w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera, wzrosła o 9 proc.
Saloniki Kolportera nie zanotowały w 2018 r. spadku sprzedaży prasy. W porównaniu do 2017 r. średnia roczna sprzedaż gazet, czasopism i kolekcji wydawniczych w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera wzrosła o ok. 1 procent.
Rośnie sprzedaż w salonikach Kolportera. Jak podaje firma, średnia na punkt w pierwszych trzech kwartałach br. była lepsza od analogicznego okresu w 2017 r. o ok. 6 proc.
Wydawcy prasy coraz częściej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Do punktów sprzedaży prasy, obsługiwanych przez Kolportera od pewnego czasu trafiają zwiększone nadziały gazet i czasopism. To efekt trudnej sytuacji na linii wydawcy – RUCH.
Sieć saloników poszerza ofertę produktów płatniczych dla internautów. Od czerwca br. w punktach Kolportera można finalizować płatności realizowane w nowym systemie: Paysafecash.
Nowe produkty i usługi, rosnąca sprzedaż e-biletów oraz produktów gamingowych i internetowych, a także większe zainteresowania klientów usługami logistycznymi – to zdaniem przedstawicieli Kolportera wyraźnie wskaźniki rozwoju własnych punktów sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.