Kampanię nowego programu lojalnościowego można zobaczyć w mediach już od niedzieli 26 lutego br. Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”. W klipach nawiązujących do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca br. jest dostępny dla klientów sklepów.
Kaufland skupia się na sprzedaży stacjonarnej, jednocześnie udostępniając opcję zakupów online z dostawą do domu. Sieć rozwija współpracę z Everli - firmą dostarczającą zakupy do domu dla kupujących.
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
Akcja „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy. Nowy spot został zrealizowany przez Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. W social mediach odbędzie się również konkurs.
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od czterech lat i została przedłużona o trzy kolejne lata.
W świątecznej ofercie Kaufland pojawiła się unikatoa kolekcja klocków PLAYMOBIL odwzorowująca sklep Kaufland,. Oprócz zabawkowych produktów, wózków i koszyków, miniaturowy market może również posiadać piekarnię, stoisko z owocami i warzywami.
Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych. Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy.
Pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” trwa bożonarodzeniowa kampania promocyjna, w której Kaufland zachęca konsumentów do przedświątecznych zakupów w swoich sklepach.
Kapitan Złotówka to główny bohater jesiennej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Częścią akcji pod hasłem „Gratisobranie i oszczędzanie w Kauflandzie”, która ruszyła 5 październik br.
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
Speed Games to wydarzenie zorganizowane z inicjatywy kierowcy rajdowego, Kuby Przygońskiego. Popularni twórcy internetowi pod okiem profesjonalistów będą szlifować umiejętności bezpiecznej jazdy. Promować ją będzie także sieć sklepów spożywczych Kaufland, która po raz drugi rok z rzędu została jednym ze sponsorów Speed Games.
Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Kaufland w związku z rosnącym zainteresowaniem artykułami marek własnych prowadzi kampanię przybliżającą portfolio tego rodzaju produktów.
„To, co dobre, jest blisko” - to hasło najnowszej kampanii sieci Kaufland, które przekonuje klientów do oferty artykułów spożywczych pochodzących od lokalnych producentów i dostawców.
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.