Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
W niedzielę, 19 marca br. o godz. 22:00 na antenie Comedy Central startuje dziewiąta edycja „Comedy Club”. Premierze programu towarzysza działania promocyjne.
Kaufland rusza z kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco ma podkreślać szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
21 lutego br. w ofercie Comedy Central o godz. 22.00 zadebiutuje nowa produkcja „Backdoor – wyjście awaryjne”. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje 14 lutego.
COSTA COFFEE obchodzi 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji, w 2021 r. marka zamierza celebrować swoje urodziny. Działania COSTA COFFEE w wersji do domu wspierać będzie dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.
Marka DHL Parcel ruszyła z nową komunikacją „Zapanuj nad paczkami. Wysyłaj po królewsku”, w której promuje idee PaczKINGu. Koncepcję przygotowała agencja Kalicińscy.
Marka COSTA COFFEE poszerzyła zakres współpracy z agencją Kalicińscy o pełną obsługę komunikacji wdrożenia kaw ziarnistych COSTA COFFEE Home Edition do sklepów detalicznych.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Banków Żywności pod hasłem „Ratuj jedzenie, któ-re dla innych jest marzeniem”. Za pomysł kreatywny, hasło kampanii i jej realizację w telewizji, radiu, prasie, OOH oraz kanałach digital, odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy.com.
Do zespołu agencji Kalicińscy.com dołączył Krzysztof Bednarski. Jako Senior Art Director wzmocni kompetencje zespołu kreatywnego, a do jego zadań będzie należała realizacja projektów dla kluczowych klientów agencji.
IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.
Kalicińscy.com przejęli kompleksową obsługę digital marki Tchibo w Polsce. W ramach współpracy, agencja stworzyła blog „Radość odkrywania”, który jest realizacją strategii content marketingu dla nowego klienta. Kalicińscy.com odpowiadają również za komunikację marki w social media.
W agencji interaktywnej Kalicińscy.com, Agata Piotrowska awansowała na stanowisko Group Account Director. Został nim również Jakub Cieśluk, a Tomasz Targiński objął stanowisko Business Development Director.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.