24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
14.03.23, 11:55
| telewizja / VOD » informacje
IX edycja programu Comedy Club na antenie Comedy Central
W niedzielę, 19 marca br. o godz. 22:00 na antenie Comedy Central startuje dziewiąta edycja „Comedy Club”. Premierze programu towarzysza działania promocyjne. 
18.08.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Every body needs love! Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności
Kaufland rusza z kampanią, której hasłem przewodnim jest „Every body needs love!”. Sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu.
25.06.22, 11:11
| reklama & PR » informacje
Price Fever. Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco ma podkreślać szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
23.05.22, 14:24
| telewizja / VOD » informacje
Comedy Club powraca na antenę Comedy Central z nowymi odcinkami
21 maja br. wystartował VIII sezon programu „Comedy Club” (Comedy Central). Premierę formatu wspierają działania promocyjne.
10.02.22, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Premiera formatu Backdoor – wyjście awaryjne wspierana kampanią marketingową
21 lutego br. w ofercie Comedy Central o godz. 22.00 zadebiutuje nowa produkcja „Backdoor – wyjście awaryjne”. Premierze będzie towarzyszyć kampania marketingowa, która wystartuje 14 lutego.
06.04.21, 14:42
| reklama & PR » informacje
Tworzymy COSTA COFFEE od pół wieku. Jubileuszowa kampania COSTA COFFEE
COSTA COFFEE obchodzi 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji, w 2021 r. marka zamierza celebrować swoje urodziny. Działania COSTA COFFEE w wersji do domu wspierać będzie dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.
18.03.21, 13:46
| reklama & PR » informacje
Zapanuj nad paczkami. Wysyłaj po królewsku. Nowa komunikacja DHL Parcel
Marka DHL Parcel ruszyła z nową komunikacją „Zapanuj nad paczkami. Wysyłaj po królewsku”, w której promuje idee PaczKINGu. Koncepcję przygotowała agencja Kalicińscy.
23.12.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Kalicińscy z dwoma kampaniami dla PAYBACK
Agencja Kalicińscy odpowiada za stworzenie kreacji do dwóch kampanii promujących aplikację PAYBACK − Akcja Aplikacja oraz PAYBACK GO.
21.09.20, 22:33
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee rozszerza współpracę z agencją Kalicińscy
Marka COSTA COFFEE poszerzyła zakres współpracy z agencją Kalicińscy o pełną obsługę komunikacji wdrożenia kaw ziarnistych COSTA COFFEE Home Edition do sklepów detalicznych. 
09.06.20, 11:56
| reklama & PR » informacje
Agencji Kalicińscy pracuje dla COSTA COFFEE
Agencja Kalicińscy odpowiada za komunikację sieci kawiarni COSTA COFFEE w mediach społecznościowych.
24.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Kalicińscy.com przygotowała kampanię społeczną dla Banków Żywności
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Banków Żywności pod hasłem „Ratuj jedzenie, któ-re dla innych jest marzeniem”. Za pomysł kreatywny, hasło kampanii i jej realizację w telewizji, radiu, prasie, OOH oraz kanałach digital, odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy.com. 
14.11.17, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Bednarski przeszedł z Telewizji Kino Polska do agencji Kalicińscy.com
Do zespołu agencji Kalicińscy.com dołączył Krzysztof Bednarski. Jako Senior Art Director wzmocni kompetencje zespołu kreatywnego, a do jego zadań będzie należała realizacja projektów dla kluczowych klientów agencji.
12.02.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Premiera teledysku PS Freedom zespołu Kroki. Niestandardowa współpraca promuje nową kolekcję IKEA PS 2017
IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.
04.06.14, 11:10
| reklama & PR » informacje
Kalicińscy.com przejęli obsługę digital marki Tchibo
Kalicińscy.com przejęli kompleksową obsługę digital marki Tchibo w Polsce. W ramach współpracy, agencja stworzyła blog „Radość odkrywania”, który jest realizacją strategii content marketingu dla nowego klienta. Kalicińscy.com odpowiadają również za komunikację marki w social media.
04.04.14, 10:37
| reklama & PR » informacje
Evigo, Kantar Media, Kalicińscy.com, SMEBusiness.pl w IAB Polska
Kolejne firmy członkowskie przystępują do IAB Polska, pragnąc uczestniczyć w rozwoju branży i w podnoszeniu jego standardów jakościowych. 
02.04.14, 18:44
| reklama & PR » ludzie
Awanse i nowe stanowiska w Kalicińscy.com
W agencji interaktywnej Kalicińscy.com, Agata Piotrowska awansowała na stanowisko Group Account Director. Został nim również Jakub Cieśluk, a Tomasz Targiński objął stanowisko Business Development Director.
18.03.14, 08:51
| reklama & PR » informacje
Kalicińscy.com z marką Castrol Polska w social mediach
Do portfolio klientów agencji interaktywnej Kalicińscy.com dołączyła marka Castrol, producent marki olejów syntetycznych Castrol EDGE. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.