Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.
Na ścianie Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej w Warszawie Netflix stworzył afisz, promujący serwis i jego największe hity. Inspiracją dla tego projektu jest słynny billboard znajdujący się przy Sunset Boulevard w Los Angeles.
Akcjonariusze K2 Holding zdecydowali o zmianie firmy spółki na Fabrity Holding w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych.
3 sierpnia br. rusza nowa kampania radiowa Carrefour, która promuje aplikację Mój Carrefour. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
Z początkiem sierpnia br. do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
Agencja K2 (Grupa K2) po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.
Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla swoich klientów. Wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.
Grupą docelową międzynarodowej kampanii PEPSI, obejmującej 35 rynków Europy Wschodniej, jest generacja Z. Działania reklamowa inauguruje spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).
W gronie klientów projektowych Agencji K2 znalazła się fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji ma być wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec br.
W wyniku międzynarodowego przetargu, Agencja K2 została wybrana do realizacji kampanii 360 dla marki Pepsi. Kampania będzie prowadzona w 35. krajach w regionie Europy Wschodniej.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.