| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę na dowolny cel
Bank Pekao, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, prezentuje pożyczkę, która można przeznaczyć na dowolny cel.
23.03.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.
Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.
19.01.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje Konto Oszczędnościowe
Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A.
08.10.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wczoraj. Dziś. Jutro. Poczta Polska 465 lat razem z Wami! Kampania wizerunkowa narodowego operatora
Ruszyła jubileuszowa kampania Poczty Polskiej, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia firmy. Kampania ma przypominać o bogatej historii spółki, zaangażowaniu Pocztowców na rzecz Ojczyzny i Polaków, a także nakreślić główne kierunki rozwoju w najbliższej przyszłości. 
15.09.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne, z kim podróżujesz. Polskie Linie Lotnicze LOT ruszają z kampanią wizerunkową
Rusza kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Kampania ma być odzwierciedleniem wartości i dziedzictwa PLL LOT, a także podkreśleniem znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką.
11.09.23, 11:16
| reklama & PR » informacje
Alior Bank rusza z kampanią refinansowania kredytów dla mikrofirm
Alior Bank ruszył z kampanią promującą refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja skierowana jest do firm z przychodami do 5 mln zł za ostatni rok obrachunkowy. Promocja trwa do końca grudnia 2023 r.
30.06.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
PZU promuje kompleksowość swojej oferty. W kampanii ponownie Iga Świątek
PZU ruszył z kampanią marketingową pokazującą kompleksowość swojej oferty. Ogólnopolska kampania ma skupiać się na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela.
26.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje złotą kartę
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
10.03.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek twarzą nowej kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której marka przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. Twarzą kampanii PZU została ambasadorka marki - Iga Świątek.
25.05.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Rusza nowy sezon Kampanii Kolejowe ABC. W tym roku działania zostały rozszerzone o nową grupę docelową
Urząd Transportu Kolejowego będzie kontynuował Kampanię Kolejowe ABC. Niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.
18.05.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Euvic Effect zwycięzcą przetargu Urzędu Transportu Kolejowego
Oferta agencji Euvic Effect (Euvic Performance), lidera konsorcjum wraz z Sigma Bis, agencją reklamową DSK oraz Partner of Promotion, została wybrana przez Urząd Transportu Kolejowego, jako najkorzystniejsza.
19.04.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Rata stała jak skała. Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją
Celem najnowszej kampanii Alior Bank prowadzonej pod hasłem „Rata stała jak skała”, jest pokazanie, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami. 
26.03.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę. Kampania marketingowa Alior Banku
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. 
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
23.08.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Prosta Codzienność. Alior Bank prezentuje korzyści Konta Jakże Osobistego
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank chce przekonać, że warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług.
14.07.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
GUS kończy loterię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań
Główny Urząd Statystyczny, w wyniku wygranego przetargu, powierzył w kwietniu br. przeprowadzenie loterii Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 agencji UNIQUE ONE.
08.04.21, 11:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZU
PZU rozpoczyna działania w ramach kampanii wizerunkowej. Pierwszy raz występuje w niej tenisistka Iga Świątek. Od lutego br. Firma jest głównym partnerem Igi Świątek.
05.04.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN. Kampania stacji benzynowych
PKN ORLEN rozpoczął wiosenną akcję promocyjną „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
09.12.20, 11:15
| prasa » informacje
Wszystko, co trzeba wiedzieć o kupnie Polska Press czyli pieniądze i polityka
[ANALIZA] Zakup przez PKN Orlen spółki Polska Press nie jest ani zaskoczeniem, ani też dobrą wiadomością dla rynku mediów. To rozpoczęty proces repolonizacji mediów, dokonywany nie przez sam rynek, ale przez państwowy podmiot. Można się spodziewać, że proces ten wcale na tej jednej spółce się nie zakończy.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy