29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
31.07.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication wprowadziła markę Rebernia do Polski
Agencja 38 Content Communication wprowadziła na polski rynek markę Rebernia. Pierwszy lokal tej sieci restauracji został otwarty w lipcu br. w Łodzi. 
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
26.11.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication pracuje dla Domu Aniołów Stróżów
Ruszyła kampania świąteczna Domu Aniołów Stróżów zatytułowana: „Odpowiedz na list. Podaruj dzieciom radość na Święta”.
11.10.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Efekt1butelki. Kompania Piwowarska zachęca do oddawania butelek zwrotnych
Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia. Wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w nowej kampanii edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie.
08.10.21, 13:21
| reklama & PR » informacje
PANEK wybiera 38 Content Communication
We wrześniu br. do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma PANEK S.A.
23.07.21, 07:55
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication pracuje dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii
Agencja 38 Content Communication rozpoczęła współpracę z Górnośląsko – Zagłębiowską Metropolią.
20.04.21, 18:14
| reklama & PR » informacje
Marka Gorenje klientem 38 Content Communication
Marka Gorenje, producent sprzętów dużego i małego AGD, dołączyła w kwietniu br. do grona klientów 38 Content Communication.
27.01.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wydawnictwo Burda Książki wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów agencji 38 Content Communication dołączyło wydawnictwo Burda Książki. Umowa o współpracy została podpisana w styczniu br.
09.11.20, 15:00
| internet » informacje
Walking Lovers. Robert i Justyna Korzeniowscy promują walking na YouTube
Na platformie YouTube pojawił się pierwszy film na nowym kanale YouTube Roberta i Justyny Korzeniowskich – Walking Lovers. Będą na nim zamieszczane treści instruktażowe, podróżnicze, poradnikowe i rozrywkowe. 
25.09.20, 15:30
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication wprowadza zmiany w strukturze agencji
38 Content Communication wprowadza nowe struktury w agencji. Zmiany zostały wprowadzone na początku września br.
27.08.20, 09:17
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication stworzy strategie komunikacji marki Glovo
Hiszpański aplikacja mobilna Glovo dołączyła do grona klientów 38 Content Communication.
10.08.20, 10:09
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication edukuje dla Hyal-Drop multi
Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.
01.08.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
38 Content Communication z komunikacją dla marki Ektin
Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Ektin (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, kooperację z blogerami i mikroinfluencerami oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy