08.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła 13. edycja programu Gotuj się na zmiany. Marka Winiary do współpracy zaprosiła nowych ambasadorów
Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego marki Winiary skierowana do przedszkoli i szkół podstawowych realizowana pod hasłem „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. To już 13. edycja programu.
19.04.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
A Ty, co masz pod ręką. Marka WINIARY promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na
Pod hasłem „A Ty, co masz pod ręką” ruszyła kampania marki WINIARY promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
29.01.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Nestlé loterię Rodzinne Kasogranie
Marka Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii promocyjnej płatków śniadaniowych pod hasłem „Rodzinne Kasogranie”.
19.10.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
WINIARY z nową linią zup z uratowanymi warzywami
WINIARY wprowadzają na rynek nową linię zup z uratowanych warzyw. Akcję wspiera digitalowa kampania, za którą odpowiada agencja Publicis Poland.
23.06.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Sosy Winiary robią różnicę. Loteria marki Winiary
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.
13.05.22, 11:50
| reklama & PR » informacje
Gerber Organic Plant-tastic.100% roślinnych dań dla najmłodszych w kampanii marki Gerber
Gerber stworzył linię 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Debiut na rynku wspiera kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic.
11.08.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Puszka dla maluszka. Marka NAN 2 rozda 7 tysięcy spersonalizowanych puszek
Marka NAN 2 rozpoczęła akcję „Puszka dla maluszka” w której uczestnicy mogą zdobyć spersonalizowana puszę, a także wygrać bony do wykorzystania w sieci sklepów SMYK.
04.08.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Zrób przerwę & graj. 50 konsol PlayStation5 do wygrania w loterii marki KitKat
Rozpoczęła się loteria marki KitKat. Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii marki KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania są konsole do gier.
12.05.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Marka Winiary promuje nową linię sosów
Cztery nowe smaki sosów marki Winiary pojawiły się w sprzedaży, a premierze towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland.
12.04.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Inspirujące pomysły na danie z kurczaka w kampanii Winiary
W nowej kampanii, autorstwa agencji Publicis Poland, marka Winiary przypomina o swoim sztandarowym produkcie „Pomysł na”.
11.03.21, 10:59
| reklama & PR » informacje
Majonez Dekoracyjny Winiary przypomina o swoich walorach
Ruszyła kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary przygotowana przez agencję Publicis Poland, która ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach TV.
29.10.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nestlé Polska wybiera UM Thrive
W wyniku przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.