08.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła 13. edycja programu Gotuj się na zmiany. Marka Winiary do współpracy zaprosiła nowych ambasadorów
Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego marki Winiary skierowana do przedszkoli i szkół podstawowych realizowana pod hasłem „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. To już 13. edycja programu.
19.04.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
A Ty, co masz pod ręką. Marka WINIARY promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na
Pod hasłem „A Ty, co masz pod ręką” ruszyła kampania marki WINIARY promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
29.01.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Nestlé loterię Rodzinne Kasogranie
Marka Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii promocyjnej płatków śniadaniowych pod hasłem „Rodzinne Kasogranie”.
19.10.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
WINIARY z nową linią zup z uratowanymi warzywami
WINIARY wprowadzają na rynek nową linię zup z uratowanych warzyw. Akcję wspiera digitalowa kampania, za którą odpowiada agencja Publicis Poland.
23.06.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Sosy Winiary robią różnicę. Loteria marki Winiary
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.
13.05.22, 11:50
| reklama & PR » informacje
Gerber Organic Plant-tastic.100% roślinnych dań dla najmłodszych w kampanii marki Gerber
Gerber stworzył linię 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Debiut na rynku wspiera kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic.
11.08.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Puszka dla maluszka. Marka NAN 2 rozda 7 tysięcy spersonalizowanych puszek
Marka NAN 2 rozpoczęła akcję „Puszka dla maluszka” w której uczestnicy mogą zdobyć spersonalizowana puszę, a także wygrać bony do wykorzystania w sieci sklepów SMYK.
04.08.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Zrób przerwę & graj. 50 konsol PlayStation5 do wygrania w loterii marki KitKat
Rozpoczęła się loteria marki KitKat. Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii marki KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania są konsole do gier.
12.05.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Marka Winiary promuje nową linię sosów
Cztery nowe smaki sosów marki Winiary pojawiły się w sprzedaży, a premierze towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland.
12.04.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Inspirujące pomysły na danie z kurczaka w kampanii Winiary
W nowej kampanii, autorstwa agencji Publicis Poland, marka Winiary przypomina o swoim sztandarowym produkcie „Pomysł na”.
11.03.21, 10:59
| reklama & PR » informacje
Majonez Dekoracyjny Winiary przypomina o swoich walorach
Ruszyła kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary przygotowana przez agencję Publicis Poland, która ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach TV.
29.10.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nestlé Polska wybiera UM Thrive
W wyniku przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.