15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
07.10.22, 15:18
| reklama & PR » informacje
Dobra wiadomość z przyszłości. Kampanii marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
26.08.22, 13:51
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
01.07.22, 15:13
| reklama & PR » informacje
Do zobaczenia w Vision Express. Firma z nową strategią komunikacji
Rozpoczęła się kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Za opracowanie strategii oraz konceptu kreatywnego odpowiada agencja Walk, a za obsługę mediową MediaHub Poland.
14.05.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
WALK i SZUT SZUT STUDIO z wiosenną kampanią dla Vision Express
Agencja reklamowa WALK oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wiosenną kampanię dla Vision Express. To odświeżona odsłona wizerunku marki, która zwraca się do młodszego pokolenia i stawia na trendy modowe oraz nowoczesny styl życia.
16.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Jesteś Gotowy. Możesz wygrywać. ReZigiusz i Aleksandra Mirosław w kampanii STS
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
24.08.21, 14:36
| reklama & PR » informacje
Nie liczę godzin i lat. Andrzej Rybiński ze swoim przebojem w kampanii Vision Express
Agencja reklamowa WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię dla marki Vision Express działającej w branży optycznej.
21.04.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dwie kampanie Vision Express od Walk Creative i Szut Szut Studio
Ruszyły dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, działającej w branży optycznej. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.
03.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie Badanie Wzroku. Kampania Vision Express
Rozpoczęła się kampania marki Vision Express prowadzona pod hasłem „Wielkie Badanie Wzroku”. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
15.06.20, 11:59
Łukasz Jankowski i Dawid Wawrzyszyn w zespole SZUT SZUT STUDIO
Na początku czerwca br., do domu produkcyjnego SZUT SZUT STUDIO dołączyły dwie osoby – Łukasz Jankowski jako production manager oraz Dawid Wawrzyszyn jako Producer. Obaj raportują bezpośrednio do Pauliny Mergner – CEO.
06.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Jak nas widzi słońce? Nowa kampania Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, która promuje serię okularów przeciwsłonecznych. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
19.01.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kosmicznie Wielka Wyprzedaż. Vision Express z kampanią promocyjną
Rozpoczęła się kampania promocyjna Vision Express pod hasłem „Kosmicznie Wielka Wyprzedaż”.
28.11.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Samochody Dostawcze promuje elektromobilność
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. 
23.11.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lokalna kampania wizerunkowa dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza produkcja TV dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
07.09.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
SZUT SZUT STUDIO dla marki Schleich
Na początku września br., ruszyła kampania zabawek marki Schleich wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO.
29.08.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. 
03.07.19, 13:00
| reklama & PR » ludzie
SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół
W związku z rozwojem, w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
18.06.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Jej czarne oczy. Nowy spot Vision Express
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
04.06.19, 17:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
SZUT SZUT STUDIO na 30-lecie marki Wyborcza
Dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO odpowiada za produkcję serii spotów do najnowszej kampanii reklamowej Wyborcza.pl, z okazji jubileuszu 30-lecia istnienia marki Wyborcza.
01.06.19, 16:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Co pokolenie, to Wyborcza. Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl z kampanią wizerunkową
Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe mają przypominać, że „Gazeta Wyborcza” od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.