| reklama & PR » informacje
Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami
Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino.
22.06.22, 10:39
| internet » e-commerce
Natalia Załęcka Dyrektorem Marketingu eobuwie.pl w MODIVO
MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu.
21.04.22, 09:08
| reklama & PR » informacje
MODIVO i eobuwie.pl rusza z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail
Spółka MODIVO, właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
06.12.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Eobuwie.pl chce inspirować klientów w świątecznym klimacie
3 grudnia br., marka eobuwie.pl ruszyła z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
23.09.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
The Media Insight obsłuży kampanie sezonowe dla eobuwie.pl i MODIVO na siedmiu rynkach
Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.
10.09.21, 21:15
| reklama & PR » informacje
Ruszyła międzynarodowa kampania eobuwie.pl
Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła w dziesięciu europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty.
20.08.21, 09:12
| reklama & PR » informacje
Back To School. Rusza kampania Eobuwie.pl z udziałem influencerów
Eobuwie rozpoczęło kampanię z okazji Back To School, w którą zaangażowali się influencerzy. Kampania promuje usługę esize.me, ułatwiającą dobranie rozmiaru butów oraz asortyment eobuwie. Za strategię i obsługę działań odpowiada agencja digitalowa Buzzgrow.
17.08.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
PZL pracuje dla Eobuwie.pl
Pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”, 17 sierpnia br. ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez PZL na zlecenie eobuwie.pl.
08.08.21, 15:03
| reklama & PR » informacje
Value Media pracuje dla eobuwie.pl & MODIVO na czeskim rynku
Value Media wspólnie z Mediaplus Prague, które należy do Group One, prowadzą kampanię w radiu i OOH oraz wspierają eobuwie.pl & MODIVO w działaniach reklamowych w prasie (Metro Praha) na rynku czeskim. Komunikacja dotyczy otwarcia pierwszego stacjonarnego sklepu eobuwie.pl & MODIVO poza Polską.
02.08.21, 12:19
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
eobuwie.pl otwiera w czeskiej Pradze pierwszy zagraniczny sklep
30 lipca br., w galerii handlowej Novy Smichov w Pradze eobuwie.pl otworzyło swój pierwszy sklep w Czechach.
15.03.21, 14:13
| reklama & PR » informacje
Value Media odpowiada za kampanię dla marek eobuwie.pl i Modivo
Marki eobuwie.pl i Modivo we współpracy z Value Media (Group One) rozpoczynają wiosenną komunikację na rynku polskim i chorwackim. Agencja me odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.
11.02.21, 10:03
| reklama & PR » informacje
Value Media i Media Insight z wygranym przetargiem eobuwie.pl i Modivo
W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo.
02.03.20, 13:26
| reklama & PR » informacje
Havas Media obsłuży marki z portfolio eobuwie.pl
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Do zadań agencji będzie należała koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.
07.10.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
Zakupy nie mogą czekać. Jesienna odsłona kampanii eobuwie.pl nie tylko w Polsce
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała jesienno-zimową kampanię eobuwie.pl, która jest kontynuacją wdrożonej wiosną międzynarodowej platformy komunikacyjnej – „Radość nie może czekać”.
22.03.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Radość nie może czekać. Scholz&Friends (Grupa S/F) Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl
Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl pod hasłem „Radość nie może czekać”. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy