| reklama & PR » informacje
Zenith: inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 r. – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6 proc. - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3 proc., co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1 proc.
22.01.23, 23:00
| reklama & PR » informacje
Na kaszel u dziecka pomoże czyste powietrze. Rodzice dla Klimatu z przewrotnym spotem
Rodzice dla Klimatu z nową kampanią dotyczącą zanieczyszczenia powietrza w Polsce. Kluczową częścią kampanii jest spot parodiujący reklamę syropu na kaszel, w której rekomendowanym „lekarstwem” na infekcje jest czyste powietrze.
21.12.22, 08:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Wzrosną ceny reklam w stacjach Grupy Radiowej Agory
Na 9 stycznia 2023 r. zaplanowane zostały zmiany w cenniku reklam oferowanych przez Grupę Radiową.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
10.06.22, 08:15
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
21.01.22, 07:00
| radio » informacje
Grupa RMF reaguje na inflację i podnosi ceny reklam
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na sezon wiosenny 2022 roku. Nowe ceny reklam są wyższe mniej więcej o poziom inflacji.
13.01.22, 12:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time [analiza]
W listopadzie 2021 r. rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października – wynika z analizy porozumienia I Love Radio.
13.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
GroupM podwyższa światowe przewidywania dla reklamy. W Polsce ok. 15 wzrost 2021 r.
Globalni analitycy GroupM podnieśli swoje przewidywania dotyczące dynamiki rynku reklamy z 19,2 do 22,5 proc. w 2021 r. Polski rynek ma zakończyć rok ok. 15 proc. wzrostem.
25.05.21, 16:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Drożeją ceny reklam w Radiu TOK FM
Od czerwca br. nastąpią zmiany w cenniku reklamowym Grupy Radiowej Agory oraz w pakietach Agora sieć i Drapacz Chmur.
07.04.21, 16:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Stacje radiowe wyemitują IV Charytatywny Blok Reklamowy
11 kwietnia br. polscy radiowcy będą obchodzić Polski Dzień Radia. Tego dnia w ramach porozumienia I Love Radio zostanie wyemitowany 4. Charytatywny Blok Reklamowy.
10.02.21, 13:12
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
SAR i IAA Polska wzywają rząd zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
09.02.21, 20:04
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
To haracz uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę. Media piszą do władz i polityków
Nadawcy i wydawcy wspólnie zaapelowali do polityków, aby nie wprowadzać nowego podatku na rynku reklamy.
28.07.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale Digital
Kryzys spowodowany korona wirusem w br. dotknie rynek reklamy i mediów. Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o 9,1 proc. Rynek reklamy najbardziej ucierpiał w II kwartale 2020 – wynika z analizy agencji mediowej Zenith.
03.01.20, 16:00
| radio » badania rynku
Branża motoryzacyjna zwiększyła wydatki na reklamę radiową
W pierwszych trzech kwartałach br. branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radio już 655,2 mln zł, prawie o 90 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
17.12.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w III kwartale 2019 r.
Po dziewięciu miesiącach 2019 r., polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w I kwartale do 6,3 proc. w III – wynika z raportu Starcom.
11.10.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce
Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 3,9 proc. na 3,1 proc., czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc., a ich suma ma zaknąć się w kwocie 640 mld USD.
10.06.19, 08:00
| radio » badania rynku
Raport AdBranch KBR: biura podróży wydały na reklamę w radiu w 2018 r. prawie 35 mln zł
Ponad 34,6 mln zł wydały w 2018 r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów reklamowych. W całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe we wszystkich mediach prawie 241 mln zł (dane cennikowe, Kantar Media).
05.06.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: rynek reklamy w I kwartale br. wart był 2,1 mld zł, dynamika to tylko 0,1 proc.
Po trzech miesiącach br. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co oznacza, że reklamodawcy wydali niemal tyle samo co w I kwartale 2018 r.  - wynika z analizy domu mediowego Starcom. 
26.03.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: polski rynek reklamowy wzrośnie w 2019 r. o 5,3 proc.
Według prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 5,3 proc., a łączna wartość inwestycji reklamowych wyniesie 8,019 mld zł. Dynamika wzrostu polskiego rynku wyprzedzi tę, z jaką rośnie rynek reklamy na świecie. 
14.03.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Analiza Codemedia: Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców
Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld zł rocznie charakteryzując się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.