Ponad 70 proc. telewidzów zainteresowanych w niedzielę wieczorem wyborami samorządowymi dowiadywało się o ich wstępnych wynikach i sondażach z Telewizji Polskiej.
Geolokalizacja to nowy trend, który w ostatnich miesiącach coraz częściej staje się elementem dyskusji najbardziej zaawansowanych technologicznie internautów.
„Teleexpress” (codzienny magazyn informacyjny emitowany przez TVP1) obchodzi 25-lecie. Jubileuszowe obchody na antenie będą trwały tydzień, a zakończy je 26 czerwca, urodzinowe wydanie.
CNN jest najchętniej oglądaną stacją międzynarodową wśród europejskiej kadry zarządzającej i stanowi główne źródło informacji wykorzystywane podczas pracy. Dane te przynoszą opublikowane wyniki europejskiego badania Business Elite (BE) przeprowadzonego przez Ipsos.
Firma badawcza Gemius SA, obecnie rozwijająca swoją działalność na 21 rynkach zagranicznych, wygrała przetarg na badanie oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Turcji.
84 proc. konsumentów po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi urody, zdrowia, bądź produktów proekologicznych stara się poszerzyć i skonfrontować swoją wiedzę na ich temat za pośrednictwem Internetu. Co to oznacza dla marketerów?
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.