17.08.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów: 5,2 mld obrotu w I półroczu 2024 r.
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 mld zł obrotu na koniec 2024 r.
28.05.24, 14:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché chcą zawiązać sojusz zakupowy
Sieci handlowe Auchan Polska i Intermarché nawiązały współpracę partnerską, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego na polskim rynku. Wyrazem zawartego porozumienia jest podpisany list intencyjny, w którym obie sieci uzgodniły zamiar powołania wspólnych struktur zakupowych na najbliższych 10 lat.
09.11.23, 21:37
| reklama & PR » informacje
Jesienny czas wygrywania z Nestlé. Loteria Nestlé Polska w sieci Intermarché
Firma Nestlé Polska po raz kolejny współpracuje z UNIQUE ONE. Agencja przygotowała loterię audioteksową pod hasłem „Jesienny czas wygrywania z Nestlé”, która od kilku lat corocznie, realizowana jest w sieci sklepów Intermarché.
04.10.23, 18:45
| biznes i technologie » informacje
Maciej Ćwikliński prezesem Intermarché w Polsce
Nowy Prezes Zarządu Grupy Muszkieterów, Sławomir Czarnecki wprowadził we wrześniu br. pierwszą strategiczną zmianę w strukturach firmy. Na stanowisko Prezesa Intermarché w Polsce powołał Macieja Ćwiklińskiego, przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów sieci. 
01.06.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Rebranding stacji paliw Intermarché. Do końca roku zmieni się 10 stacji
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
02.05.23, 13:06
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
O la la! Intermarché wprowadza markę parasolową
Sieć sklepów Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. Jak podkreśla firma, to zmiana wywołana nową strategii w obrębie marek własnych.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
17.11.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé. Loteria Nestlé Polska w sieci Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
15.07.22, 16:48
| biznes i technologie » informacje
Muszkieterowie uruchomili stację paliw w Lipnie w nowym koncepcie wizualnym
Muszkieterowie uruchamiają trzecią od początku roku, i drugą w nowym koncepcie wizualnym, stację paliw. Obiekt w Lipnie został uruchomiony 6 lipca br. Jest to pierwszy punkt sfinansowany ze środków Funduszu Stacji Paliw, utworzonego w ubiegłym roku z inicjatywy przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie Muszkieterów.
21.06.22, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Intermarché wprowadza nową strategię rozwoju marek własnych
Sieć Intermarché wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. 
15.05.22, 15:01
| biznes i technologie » informacje
Intermarché w Goleniowie zmodernizowany
Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, wędlin świeżo pakowanych własnej produkcji oraz intuicyjny układ sklepu – to część zmian wprowadzonych w Intermarché w Goleniowie. Supermarket został ponownie otwarty 5 maja br. i jest dostępny dla klientów w nowym koncepcie – Power.
21.01.22, 13:47
| biznes i technologie » informacje
Wzrost obrotów Grupy Muszkieterów w 2021 roku
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców pod szyldami sieci Intermarché i Bricomarché, wypracowała w 2021 r. ponad 13 proc. wzrost obrotów. Wyniki sprzedaży supermarketów zarządzanych przez Muszkieterów wyniosły łącznie blisko 8,9 miliardów zł – to o ponad miliard więcej niż w 2020 r.
27.12.21, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Kolejny sklep sieci Intermarché w Bielsku-Białej
9 grudnia br. uruchomiono w Bielsku-Białej nowy sklep sieci Intermarché przy ul. Żywieckiej 19a. Dodatkowo w I kwartale 2022 r. w Bielsku-Białej ma powstać sklep Bricomarché oferujący produkty z kategorii "dom i ogród".
12.11.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze! Loteria Nestlé Polska w sklepach Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
07.11.21, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Intermarché z nową placówką w Strzelcach Opolskich
21 października br. sieć Intermarché otworzyła nowy sklep w Strzelcach Opolskich. Supermarket zlokalizowany jest przy ul. Stawowej 1 obok istniejącego już sklepu Bricomarché.
18.09.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé. Konkurs Nestlé Polska w sieci Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu rozgrywanego pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
28.05.21, 14:05
| reklama & PR » informacje
Nagrodowe mistrzostwa. UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Intermarché
Sieć sklepów Intermarché powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „Nagrodowe mistrzostwa”.
20.05.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Dobosz nowym dyrektorem marketingu Intermarché
Do sieci Intermarché dołączył Arkadiusz Dobosz, który od początku maja br. pełni funkcję dyrektora marketingu. Wcześniej związany był z takimi globalnymi markami z branży FMCG jak m.in. Carlsberg Group, V&S Luksusowa czy Pernod Ricard.
07.05.21, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Intermarché z nowa placówką w Piekarach Śląskich
Grupa Muszkieterów uruchomiła nowy sklep Intermarché w Piekarach Śląskich, który zlokalizowany jest w Parku Handlowym MMG Centers Piekary Śląskie.
25.03.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Irka Marsze bohaterką kampanii Intermarché
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.