| reklama & PR » informacje
Rok darmowych zakupów z dostawa do domu do wygrania w konkursie Frisco
Frisco - marka działająca na rynku sklepów spożywczych on-line z dostawą do domu - startuje z konkursem organizowanym przy wsparciu koncepcyjnym i realizacyjnym NAV agency.
21.11.22, 15:02
| reklama & PR » informacje
Naturell promuje wegańskie portfolio
Marka Naturell (USP Zdrowie) poszerzyła ofertę suplementów diety w odpowiedzi na coraz wieksza zainteresowanie konsumentów dietą roślinną. Działaniami kreatywnymi promującymi pojawienie się nowych produktów zajęła się NAV agency.
09.11.22, 18:15
| reklama & PR » informacje
Kto kibicuje, ten wygrywa. 4 tys. nagród w loterii marki NIVEA
Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
10.10.22, 12:04
| reklama & PR » informacje
Ruszaj szlakiem espresso. Tematyczna wycieczka do Włoch główną nagrodą w loterii Lavazza
Marka Lavazza w IV kwartale br. promuje linię Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji marka organizuje loterię, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz wsparcie in-store.
21.09.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Gotuj się na zmiany. Wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała 12. edycja  programu  edukacyjnego ,,Gotuj się na zmiany’’ marki Winiary. Wydarzenie, którego celem jest kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych, kierowane jest do przedszkoli i szkół podstawowych. Za organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.
27.07.22, 12:11
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach
Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.
18.07.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w nowej loterii kawy
Marka Lavazza ruszyła z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.
07.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Graj w kolory. Marka Somersby rusza z nową edycją konkursu
Marka Somersby przygotowała II edycję konkursu „Graj w kolory”. Łączna pula nagród to pół miliona zł, a promocję będą wspierać, m.in. eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV i Internecie.
03.06.22, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dom w górach nagrodą w loterii Żywiec Zdrój
Marka Żywiec Zdrój rozpoczęła kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.
26.05.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wycieczka do Paryża główną nagrodą w loterii marki Lavazza
Lavazza, włoska marka kawy, ruszyła z ogólnopolską loterią, która będzie koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
16.05.22, 17:06
| reklama & PR » informacje
Marka Fantasia promuje kobiety z pasjami
Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.
10.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
NAV obsługuje aktywacje loteryjne BSH
Agencja kreatywna NAV agency rozpoczęła współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Siemens, Bosch).
05.04.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Róbcie to razem jak Radek z Gosią. Najnowsza kampania marki Gosia
Najnowsza kampania marki Gosia pod hasłem „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” porusza problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan.  
20.02.22, 14:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Graj w kolory. Murale z kapsli Somersby w trzech polskich miastach
Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Znalazły się na nich grafiki nawiązujące nagród, które można nabyć w ramach promocji „Graj w kolory”.
30.09.21, 09:55
| reklama & PR » informacje
Gotuj się na zmiany. XI edycja programu edukacyjnego marki Winiary
Rozpoczeła się XI edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
27.09.21, 18:41
| reklama & PR » informacje
Mamo, tato wolę wodę! XII edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Zdrojek z gronem przyjaciół pojawi się w 12. edycji programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” realizowanej przez Żywiec Zdrój. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie programu ponownie odpowiada NAV agency.
27.09.21, 14:23
| reklama & PR » informacje
Skompletuj wzorową wyprawkę. Kampania promocyjno-edukacyjna sieci Rossmann
Agencja NAV agency odpowiada za realizację kampanii dla sieci Rossmann. Zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki.
13.09.21, 19:00
| reklama & PR » informacje
Banner antysmogowy PGNiG w Katowicach
W centrum Katowic pojawił się specjalny banner o powierzchni 130 m2, wykonany ze specjalistycznego materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna proekologiczna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.
06.09.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pielęgnuj i wygrywaj. Loteria marki NIIVEA
Ruszyła loteria NIVEA, w której do wygrania jest ponad 1 tys. nagród. Za organizację loterii odpowiada agencja NAV agency.
20.02.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
PGNiG lubię to. PGNiG Obrót Detaliczny rusza z kampanią informacyjną
PGNiG Obrót Detaliczny rozpoczyna kampanię informacyjną „PGNiG lubię to”. Zachęca w niej swoich klientów i pracowników, aby tworzyli wspólnie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiada NAV agency.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.