07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
26.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Carrefour komunikację i konkurs dla młodych
Do 31 sierpnia br. użytkownicy TikToka mogą wygrać jeden z iPhone’ów 14, które Carrefour przygotował dla nich w konkursie #GotowiNaZmiany.
30.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z miłości do smaku i orzeźwienia! Kampania napojów herbaciano-owocowych HerbaLOVE od Herbapolu
Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Hasło „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” ma podkreślać wyjątkowość produktów. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach.
13.01.22, 10:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Piosenka kojarzona z Listą Trójki w kampanii Carrefour z okazji 25. urodzin
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce ma być dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
21.10.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Złoty samochód do wgrania w loterii Złotobranie
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
19.09.19, 20:55
| reklama & PR » informacje
#Let’s Bake! Konkurs kulinarny marki Goplana
16 września br., rozpoczął się konkurs konsumencki „#Let’s Bake!” marki Goplana, adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Akcja ma na celu inspirację do kulinarnych odkryć z wykorzystaniem słodyczy marki.
03.06.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Chrupnij kasę. Loteria wafli Familijnych
Rozpoczęła się loteria marki Familijne (Colian) pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i w punktach sprzedaży.
23.01.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać. Ruszyła kampania Wafli Familijnych Gofrowych
Marka Familijne wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.
22.10.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Goplana Toffino wspiera nowy wizerunek silną kampanią
Jesienią Goplana Toffino (Colian) przeszła metamorfozę wizerunkową. 15 października br. ruszyła kampania reklamowa.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy