17.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft, a Grupa S/F na Grupę Freundschaft
Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.
16.03.21, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Koszur awansuje w Grupie S/F
Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje tym samym stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer holdingu Mediacap.
01.03.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski awansuje w Mediacap
Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap SA, obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
17.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Brita. Lubię ją. Kampania przygotowana przez Scholz & Friends Warszawa wystartuje na rynkach europejskich
Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
08.02.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
1001 powodów, by wpaść do ALDI. Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI
Kampania marketingowa sieci ALDI rusza pod hasłem „1001 powodów, by wpaść do ALDI”. Akcja ruszyła 8 lutego br., a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować mają członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.
01.02.21, 13:07
| reklama & PR » ludzie
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F
Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
26.01.21, 13:04
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2020 roku: Dorota Wojtczak (Grupa S/F)
Wydarzenia na rynku mediów i reklamy w 2020 r. dla portalmedialny.pl komentuje Dorota Wojtczak, Head of Marketing w Grupie S/F.
21.12.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa będzie kontynuować współpracę z marką Książęce
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) będzie pracować z Kompanią Piwowarską w 2021 r. Działania agencji dotyczą marki Książęce. 
20.12.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Booost obsługuje neoperfumerię GaliLu
Agencja Booost (Grupa S/F) została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych firm.
10.10.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Olga Frycz twarzą kampanii Brita. Lubię ją
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
03.07.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Booost (Grupa S/F) z wygranym przetargiem na kampanię dla PGE Obrót
Agencja performance marketingowa Booost (Grupa S/F) została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep oraz dla nowej platformy Fachowcy. 
26.06.20, 12:57
| reklama & PR » informacje
Świeżość w centrum nowej komunikacji ALDI
Sieć sklepów ALDI rozpoczęło kampanię promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo Świeże z ALDI, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. 
25.05.20, 17:09
| reklama & PR » ludzie
Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F
Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
12.05.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Doceniam, dziękuję! Akcja sklepów ALDI i Grupy S/F
Rozpoczęła się ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI.
15.03.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) obsłuży markę Guseppe
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrała przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker).
18.02.20, 16:48
| reklama & PR » informacje
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w kampanii Porta
Pod hasłem „Otwórz się na siebie” ruszyła kampania marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. 
28.01.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka Flying Tiger klientem The Digitals (Grupa S/F)
Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę marki Flying Tiger Copenhagen na Facebooku oraz Instagramie. Umowę o współpracy zawarto w IV kwartale 2019 r.
15.01.20, 13:13
| reklama & PR » informacje
EMLAB pracuje dla Fortuny
Agencja EMLAB (Grupa S/F) współpracuje z firmą Fortuna Zakłady Bukmacherskie przy projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
17.12.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
The Digitals (Grupa S/F) obsłuży PGNiG Superligę
Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.
24.10.19, 10:14
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Maxi Zoo startuje z kampanią wspierającą e-sklep
Maxi Zoo (sieć sklepów dla zwierząt w Polsce) rozpoczęło kampanię promującą start sklepu internetowego maxizoo.pl. Za koncepcję i koordynację projektu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) w ramach stałej współpracy z klientem. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.