17.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft, a Grupa S/F na Grupę Freundschaft
Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.
16.03.21, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Koszur awansuje w Grupie S/F
Anna Koszur awansuje na stanowisko Chief Executive Officer (CEO) Grupy S/F. Przejmuje tym samym stanowisko od Marcina Jeziorskiego, który awansował na stanowisko Chief Commercial Officer holdingu Mediacap.
01.03.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski awansuje w Mediacap
Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap SA, obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
17.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Brita. Lubię ją. Kampania przygotowana przez Scholz & Friends Warszawa wystartuje na rynkach europejskich
Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
08.02.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
1001 powodów, by wpaść do ALDI. Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI
Kampania marketingowa sieci ALDI rusza pod hasłem „1001 powodów, by wpaść do ALDI”. Akcja ruszyła 8 lutego br., a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować mają członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.
01.02.21, 13:07
| reklama & PR » ludzie
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym w Grupie S/F
Od lutego br. Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Andrzej Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym.
26.01.21, 13:04
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2020 roku: Dorota Wojtczak (Grupa S/F)
Wydarzenia na rynku mediów i reklamy w 2020 r. dla portalmedialny.pl komentuje Dorota Wojtczak, Head of Marketing w Grupie S/F.
21.12.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa będzie kontynuować współpracę z marką Książęce
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) będzie pracować z Kompanią Piwowarską w 2021 r. Działania agencji dotyczą marki Książęce. 
20.12.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Booost obsługuje neoperfumerię GaliLu
Agencja Booost (Grupa S/F) została wybrana przez firmę GaliLu do realizacji dwóch kampanii grudniowych. To pierwsza współpraca tych firm.
10.10.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Olga Frycz twarzą kampanii Brita. Lubię ją
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
03.07.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Booost (Grupa S/F) z wygranym przetargiem na kampanię dla PGE Obrót
Agencja performance marketingowa Booost (Grupa S/F) została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep oraz dla nowej platformy Fachowcy. 
26.06.20, 12:57
| reklama & PR » informacje
Świeżość w centrum nowej komunikacji ALDI
Sieć sklepów ALDI rozpoczęło kampanię promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo Świeże z ALDI, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. 
25.05.20, 17:09
| reklama & PR » ludzie
Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F
Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
12.05.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Doceniam, dziękuję! Akcja sklepów ALDI i Grupy S/F
Rozpoczęła się ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI.
15.03.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) obsłuży markę Guseppe
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrała przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker).
18.02.20, 16:48
| reklama & PR » informacje
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w kampanii Porta
Pod hasłem „Otwórz się na siebie” ruszyła kampania marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. 
28.01.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka Flying Tiger klientem The Digitals (Grupa S/F)
Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę marki Flying Tiger Copenhagen na Facebooku oraz Instagramie. Umowę o współpracy zawarto w IV kwartale 2019 r.
15.01.20, 13:13
| reklama & PR » informacje
EMLAB pracuje dla Fortuny
Agencja EMLAB (Grupa S/F) współpracuje z firmą Fortuna Zakłady Bukmacherskie przy projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
17.12.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
The Digitals (Grupa S/F) obsłuży PGNiG Superligę
Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.
24.10.19, 10:14
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Maxi Zoo startuje z kampanią wspierającą e-sklep
Maxi Zoo (sieć sklepów dla zwierząt w Polsce) rozpoczęło kampanię promującą start sklepu internetowego maxizoo.pl. Za koncepcję i koordynację projektu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) w ramach stałej współpracy z klientem. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.